cd...
Od okoÂło 1993 liczba istniejÂących juÂż stowarzyszeĂą ezoterycznych i politycznych okreÂśliÂła wspĂłlnÂą pÂłaszczyznĂŞ z Sion i staÂły siĂŞ skojarzeniem z nim, ale bynajmniej nie w takim samym stopniu, jak ich poprzednikĂłw, (np.: GLA, Les Loges Ecossais i Le Loge d ' . Or de Trismegistus nr '0 'z siedzibÂą w Lucernie, Szwajcaria, itp.)
Poza tym w ostatnim punkcie powyÂżej muszÂą rozwaÂżyĂŚ ulotny sojusz z racji ukÂładu zÂłoÂżony, w ciÂągu wielu wiekĂłw minionych, z pozoru maÂło prawdopodobnych kandydatĂłw tej - Grupy - z powodu nadziei do przyspieszenia pewnych konkretnych zmiany w zbiorowej ÂświadomoÂści lub jako Âśrodek do wspierania tego obecnego krĂŞgu. Takie pozornie bezboÂżne sojusze (jak to czĂŞsto ma miejsce) rzadko sÂą za pisemne lub utwierdzane, z ustalonym wyjÂątkiem podpisanych kompaktĂłw, kopie, ktĂłre sÂą udziaÂłem kaÂżdej ze stron wyÂłacznie.
TRT: Czy Priory, reprezentuje taki sam jak ten zakon , ktĂłry Gino Sandri reprezentuje? Czy to jest ten sam, ktĂłry Pierre Plantard reprezentuje?
NH: Tak. Zakon Syjonu, dla ktĂłrego Gino 'Sandri' dziaÂła jako Sekretarz Generalny i Zakon Syjonu, ktĂłry zaprosiÂł mnie do peÂłnienia funkcji rzecznika sÂą jednym i tym samym. NaleÂży jednak mieĂŚ na uwadze fakt, Âże czÂłonkowie sÂą zwiÂązani przez niektĂłre przysiĂŞgi, statutĂłw i wariantĂłw, ktĂłre sÂą notorycznie weryfikowane jako nagÂłe i istniejÂą pozornie niewytÂłumaczalne zmiany z powodu dawnej klauzuli w statucie; ewidentnie zaprojektowanym jako bezpoÂśredni rezultat realizacji domniemanego dekretu papieskiego i KrĂłlewskiego nakazu z powodu ktĂłrego aresztowano Philippe IV vis-à-vis , byÂły tam wewnĂŞtrznie sprzeczne oÂświadczenia, odmowa potwierdzenia poprzednich twierdzeĂą w odniesieniu do, lub kolejnych jednostek w rzĂŞdzie. Ten ostatni przykÂład moÂże obejmowaĂŚ nagÂłe zaprzeczenie iÂż kiedykolwiek zostaÂł po³¹czony po raz kolejny z rzĂŞdu. Takie nieprzewidziane sytuacje istniejÂą w Dziennikach statutu pod nr Statutu 0, ktĂłrego treÂści nigdy nie zostaÂły upublicznione, ale Status egzystencje jest sporadycznie uÂżywany.
TRT: JakÂą rolĂŞ Priory gra dotyczÂące Rennes-le-Chateau? Czy straÂżnicy tajemnicy tam?
NH: Tak. Sion jest stra¿nikiem tajemnicy w Rennes-le-Chateau, który zosta³y uznany za tajemnicê paùstwow¹ od ok.. 1153. CE. W rzeczywistoœci to, co uzna³ jako jeden podstawowy sekret posiada ca³¹ moc tajemnic pocz¹wszy od historii ezoterycznej / okultystycznej w œwiecie wspó³czesnym / metafizycznym.
TRT: Czy jest jakiÂś wiĂŞkszy cel, oprĂłcz tego, co stanowi cel Zakonie Syjonu?
NH: Again - Tak. By³em na jeden raz powiedzia³,nale¿y stwierdziÌ doœÌ dobitnie, ¿e sjon i prawda raison d'etre by³ jednym z powodów "pokoju na œwiecie ...." To nie do koùca prawda, choÌ kulminacja wielu z jego g³ównych celów bêdzie ostatecznie mog³a doprowadziÌ do rozstrzygniêcia ró¿nic miêdzy G³ówn¹ duchow¹ wiar¹-struktury, w znacznej liczbie, ³¹cz¹cej lub identyfikuj¹cej dzia³y wzajemnie podstawowe na ca³ym Wschodzie i Zachodzie usuwaj¹c wszystkie pseudo-uzasadnione przyczyny walcz¹cych i niezgody w oparciu o same ró¿nice religijne.
Jednym z g³ównych celów, oprócz sta³ej ochrony osób, które, dziêki urodzeniu, sta³y siê cz³onkami rodzin sprzymierzonych bezpoœrednio lub w inny sposób do pierwotnego Desposyni (w tym potomków z rodzin Aposto³ów oryginalnych i praw, tych, którzy byli wydani za m¹¿ i sp³odzi³ potomstwo), jest rownie¿ ochrona obiektów sakralnych (b³êdnie okreœlane jako relikwie), a dok³adna zlokalizowanych w okolicach Rennes. S¹ te¿ inne kwestie,na mówienie o których jeszcze nie otrzyma³ pozwolenia , ale te¿ nie wiadomo jeszcze kiedy otrzyma i czy ja mam dostarczyÌ dalszych informacji.
TRT: Z jakiego powodu Priory i rzecznicy uÂżywajÂą sobie jako zwiastunĂłw wskazĂłwek dawanych spoÂłeczeĂąstwu, zachĂŞcajÂąc je, do rozwiÂązywania zagadek, dla ktĂłrych pytanie nie zostaÂło jasno okreÂślone, a na ktĂłre nie jest bynajmniej oczywiste, Âże istnieje odpowiedz, ktĂłrÂą moÂżna uzyskaĂŚ na koniec rozwiÂązania ? Czy to miĂŞdzypokoleniowy projekt artystyczny performance, a jeÂśli tak, to co stanowiÂą magiczne rytuaÂłu jakiegoÂś rodzaju, jak rĂłwnieÂż po co?
NH: Myœlelê, ¿e to jedno z najciekawszych pytaù, zw³aszcza, Tony Robinson dokona³ podobnego stwierdzenia w filmie dokumentalnym. Jednak M.Robinson nie poinformowa³a s³uchaczy, ¿e jego by³a "Born Again Christian ' ma niewielki lub ¿aden wp³yw na jego wnioski, itp. Ponadto, mój stary przyjaciel Brian Sewell - krytyk sztuki, który sta³ siê Historian - zosta³ równie¿ poproszony przez dyrektorów do nie roszczenia sobie ¿adnych ezoterycznych znaczeù w dzie³a Leonarda. Ponadto jeden tak zwany ekspert cz³owiek z Oxford, stale okreœlony w Magdaleny jako "Maudlyn" - termin celowo wprowadzony przez za³o¿yciela Magdalene College; Lord Audley, 1552, jako sposób odró¿niania jego instytucji z kolejny z identycznej nazwie. Jednak wczesne prace biblijne nie pisz¹ jej nazwisko z koùcow¹ liter¹ "e" i twierdzi siê - przez kolegium wicekanclerz - ¿e litera "e" zosta³ dodany przez wczesnych us³ug pocztowych trochê czasu w 19 wieku.
Po pierwsze. Wiele pytaù zadajemy siebie te s¹ stwarzane przez takie 'myœli pytaj¹ce ' s¹ self-odkrywcze, wiedza hermetyczna, jeœli czyni siê ogl¹d na podstawie danego materia³u, oœwiadczenia i informacje lub "wskazówki", z których wiele wydaje siê - na pierwszy rzut oka - byÌ rozbie¿nymi, a przy ogl¹dzie dok³adnym na tle nale¿¹cym do tego materia³u i / lub wskazówek , itp. jedno odkrycie jest rzeczywiœcie udzia³em samego siebie, to g³êbokie-wejœcie -nieœwiadomego Ìwiczeù medytacyjnych we w³asne prze¿ycia, jest to jednym z elementów któremu towarzyszy ca³kowite skupienie. Dodaniem do tego faktu to, ¿e kiedy historyczne poszlaki lub raporty o tym, ma³o znanym fakcie s¹ rozpowszechniane przez osoby takie jak ja wytrwa³e osoby bêd¹ szukaÌ kolejnych informacji , opowieœci i historycznych faktów, pójd¹ drog¹ tematu a¿ do miejsca jego pochodzenia. To jest w³aœnie tylko takie inspiruj¹ce Ìwiczenie, jak to, które daje nag³e i ca³kowicie nieoczekiwane po³¹czenia do bardziej znanych raportów wczesnych wydarzeù historycznych.
Przecie¿ termin "Sion" mo¿na byÌ brane dos³ownie oznacza punkt pocz¹tkowy. To jest, w czêœci, jeden z powodów, dla opisania kolejnoœci na stanowi¹c¹ - w czêœci - formu³ê alchemii. Przecie¿ Lapis philosophorum, oprócz tego, ¿e prawdziwe i przedmiot lub substancja, stanowi oœ piasty lub punkt centralny, przez który lub do których wszystkie rozmyœlania prowadz¹. On jest w centrum wszystkiego, co jest, by³o i zawsze bêdzie lub mo¿e byÌ. Zatem przyznaje pomyœlmy o Coign Vantage, z którego wszystko wychodzi , co istnieje, co widaÌ na pierwszy rzut oka oczami!
W istocie, Sion zajmuje siĂŞ konkretami pierwotnych wydarzeĂą, na ktĂłrych faÂłszywie-uczyÂł historii, wraz z rozwojem ludzkoÂści, a po drodze realizowaÂł nieÂświadome przygotowanie do celu stania na straÂży kilku konkretnych zabytkĂłw kluczowych dla prawdziwych skÂładnikĂłw zachodniej cywilizacji. JednakÂże, poniewaÂż Âświat jest teraz o wiele bardziej bystry miejsc takich opieka staÂła siĂŞ rĂłwnie waÂżna dla wiedzy wschodniej i Bliskiego Wschodu w pojĂŞciu historii. Dla "Sanktuarium WnĂŞtrza " z Sion istnieje i nic takiego, jak "Dark Ages".
Po drugie. Jak do Sion maj¹ siê wspó³czesne lub Miêdzypokoleniowe Ìwiczenia Sztuki Performance. Jest to wiêc, wiem ¿e ma to swój cel , a sama idea determinowa³a takie stwierdzenia jak "Ca³y œwiat jest scen¹ ..... i itp." w rozumieniu ca³kowicie nieoczekiwanym i nowym. Jednak¿e,w tym samym czasie gdy niektóre niezwi¹zane, niewtajemniczone osoby i gruy, od po³owy 1980 roku - usi³owa³y zawi¹zaÌ sojusze z Sion, a jednoczeœnie robiÌ rzeczy, które wp³ywaj¹ jako dodatkowe materia³y do zakonnego tygla przyczyniaj¹c siê do "przesuniêcia cienia", którym jest Zakon Syjonu, tworz¹c fa³szywe wnioski jego istnienia. Takie zak³ócenia maj¹ tendencjê do pracy na korzyœÌ zakonu, zw³aszcza w czasie zenitu w tym okresie z powodzeniem nie nieodró¿nienia siê zmian wewnêtrznych, (i powoduje to kilka wstrz¹sów), wystêpuj¹cych w tym samym czasie.
BÂądÂź co bÂądÂź, odpowiedÂź na pojĂŞciu Sion na razie miĂŞdzypokoleniowe ĂŚwiczenia Sztuki Performance brzmi "NIE", ale jej niektĂłre starsze istnienia sÂą akceptowane, telewizjĂŞ satelitarnÂą majÂą spoÂłeczeĂąstwa - czasami - staje siĂŞ ona bardziej zbliÂżona do ĂŚwiczeĂą miĂŞdzypokoleniowych celem protestu na to co dzieje siĂŞ KoÂściele katolickim, i rozumiem to, Âże przez twierdzenie "MiĂŞdzypokoleniowe" odwoÂłujesz siĂŞ bezpoÂśrednio do pokolenia konkretnych rodzin i ich zwolennikĂłw, itp.
TRT: Czy system rankingowy sam jako taki, zostaÂło opublikowany w mesjaĂąskim Legacy i moÂżna to przypisaĂŚ Jeana Cocteau? Ilu czÂłonkĂłw on liczy dziÂś? Co to jest proces aplikacji?
NH: No, Zakon jako wewnêtrzna struktura zmieni³ siê nieznacznie od tego co jest cytowane we wszystkich pismach do czasów aktualnych, i nie ma on procesu aplikacji. Jednym z nich jest bliskoœÌ rodowa , ale tylko wtedy, gdy jest dziedziczna , niedosz³y cz³onek postanawia przekazaÌ swoje miejsce w porz¹dku kolejnemu przedstawicielowi rodu. Posiadania dziedzictwa i nale¿nej rangi dla spadkobiercy w ci¹gu rodowym Sion odmówi³, nale¿nego im dziedzictwa, mog¹ oczekiwaÌ,po wprowadzaniu do porz¹dku w póŸniejszym terminie - nigdy inaczej . Jest to przypadek, Zakon Syjonu on nie wygl¹da inaczej gdzie indziej dla odpowiedniego kandydata lub kandydatów; jest to coœ, co mia³o miejsce w ci¹gu ostatnich 1314 lat temu w odniesieniu do rzekomo English cz³onka najstarszego potomka mêskiego.
TRT: W przeszÂłoÂści stworzyÂłem hipotezĂŞ, Âże istnieje kalendarz ksiĂŞÂżycowy ukryty w przeglÂądzie systemu Priory. Czy uwaÂżasz, Âże mam racjĂŞ?
NH: Z ca³¹ pewnoœci¹ tak ,nie jest wyj¹tkiem WZ, ('Nauttonier "), istniej¹ trzy Seneszal. Nie mogê w tej chwili przekazaÌ ca³ej struktury wiem ¿e obecna chyba ma to, ¿e nadal zachowuje œlady piramidalnej struktury. Jednak g³ówny trzon uk³adu obejmuje trzy, górny rzut, (patrz wy¿ej), a tak¿e piêÌ innych. Do tego w³aœnie dwadzieœcia innych kojarzy siê g³ównie dziêki przyrodzonym prawem. To daje w sumie dwudziestu oœmiu, (z wyj¹tkiem naszego GM), ale tylko trzynastu cz³onków Zakonu posiadaj¹ prawa g³osu do naboru nowych cz³onków "w" lub weta propozycji i wprowadzania zmian do Statutu Generalnego.
TRT: Czy Priory ma na celu planowania jakichkolwiek politycznych manewrĂłw w przyszÂłoÂści? Czy twoi koledzy pracujÂą manipulowaĂŚ Âświatowymi wydarzeniami za kulisami w jakikolwiek sposĂłb?
NH: Tak.
TRT: W ostatnich wywiadach mĂłwili o krzyÂżu Hendaye i jego przesÂłaniu apokaliptycznym. Wydaje siĂŞ, Âże mamy do czynienia z ogromnÂą katastrofĂŞ wkrĂłtce. Czy to informacja, Âże Zakon Syjonu oficjalnie przestrzega?
NH: Tak
TRT: Czy s¹ rzeczywiœcie ogromne podziemne struktury pod Rennes-le-Chateau, jak sugeruje siê w mojej ksi¹¿ce Merowingów Mythos ? W przesz³oœci pisa³em o tym, jak niektóre z nazw miejscowoœci i legend ludowych, to pozostawione tropy przez Priory, wydaj¹ siê on wskazywaÌ, ¿e RLC jest metaforycznym "centrum ziemi", a to góra bezpieczeùstwa, na której Noe wyl¹dowa³ jego ark (lub Deukalion i Pyrra). I sugeruj¹, ¿e Góra Cardou mo¿e byÌ pod³¹czona do "góry Kardo" wspomnianej w "Ksiêdze Jaskini Skarbów." Co o tym s¹dzisz?
NH: Tak.
TRT: Czy te podziemne struktury sÂą dostĂŞpne dla wszystkich, czy tylko ludzi niektĂłrych? Czy istniejÂą tylko pewne warunki, w ktĂłrych wejÂścia moÂżna zobaczyĂŚ?
NH: Wejœcia mog¹ byÌ postrzegane tylko z okreœlonych punktów na pó³nocnej stronie Sals Valley i od Arques. Istnieje równie¿ czysty widok lub linii wzroku z jednego okna w zamku w Serres i od stanowiska Tombeau na Pontils. Ca³y kr¹g wejœciach jest wyraŸnie widoczny w miesi¹cach zimowych od Mont Bugarach.
Takie Âśrodki dostĂŞpu sÂą ale dostĂŞpne tylko w okreÂślonych porach roku. (Na poczÂątku stycznia do koĂąca marca tylko jedno wejÂście nigdy nie byÂł caÂłkowicie bezpieczne w uÂżyciu.)
TRT: Jaki zwiÂązek istnieje, jeÂśli w ogĂłle jest , miĂŞdzy tymi strukturami i Grobem ktĂłry zostaÂł odkryty przez Ben Hammott w filmie Bloodline ?
NH: jeden, wytrwa³oœÌ.
- See more at:
http://translate.googleusercontent.com/ ... YSxZB.dpuf
http://translate.google.pl/translate?hl ... 6bih%3D575