Strony: [1]

SZECHINA.

  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
SZECHINA.
« : Styczeń 06, 2011, 17:22:14 »

Kim jest Szechina i gdzie jest Szechina?

Warto uwaÂżnie przeczytaĂŚ ten fragment i zastanowiĂŚ siĂŞ co siĂŞ z niÂą staÂło i kiedy?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Minjan

Minjan
Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacji, szukaj

Minjan (hebr. מניין liczba) - w judaizmie kworum modlitewne wynoszÂące dziesiĂŞciu dorosÂłych mĂŞÂżczyzn (tj. powyÂżej 13 lat), wymagane m.in. podczas gÂłoÂśnego powtarzania przez kantora Amidy, przy odmawianiu Kadiszu oraz przy czytaniu Tory. W minjanie przebywa podczas modlitwy Szechina, tak jak przebywaÂła w ÂŚwiÂątyni przed jej zburzeniem. Judaizm konserwatywny, reformowany i rekonstrukcjonistyczny dopuszcza do minjanu rĂłwnieÂż kobiety.

Kabalistyczne okreÂślenia.

http://www.gnosis.art.pl/numery/gn10_kos_kabala.htm

Szechina (od hebr. szachan  — mieszkaĂŚ) — obecnoœÌ Boga w Âświecie; jego immanencja. W literaturze midraszowej, byÂła jednym z imion Boga. Z biegiem czasu zaczyna oznaczaĂŚ jego ÂżeĂąski aspekt, w odró¿nieniu od aspektĂłw mĂŞskich, skupiajÂących siĂŞ w imieniu Kadosz Baruch Hu (hebr. ÂŚwiĂŞty BÂłogosÂławiony). W –> Zoharze nabiera charakteru osobowego, jest KrĂłlowÂą, Ma³¿onkÂą, CĂłrkÂą KrĂłla. ZwiÂązek Absolutu z niÂą ma wyraÂźnie aspekt seksualny. W kaÂżdym ustrukturalizowanym porzÂądku Sz. uosabia zawsze drugi (uzupeÂłniajÂący) biegun. Jej liczbÂą jest 2, literÂą be(j)t, sÂłowem be(j)t  (dom). Wobec ducha jest materiÂą, wobec duszy ciaÂłem, wobec nieba — ziemiÂą, w mikroÂświecie czÂłowieka wobec mĂŞÂżczyzny jest kobietÂą. –> KabaÂła utoÂżsamia jÂą z najniÂższÂą –> sefirÂą, krĂłlestwem –> malchut. W systemie I. –> Lurii, gdzie emanacja boska dokonuje siĂŞ w wyodrĂŞbnionÂą przestrzeĂą, „do wewnÂątrz”, stanowi swoiste centrum stworzenia — najczulszy jego punkt.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2011, 17:39:57 wysłane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #1 : Styczeń 06, 2011, 17:55:33 »

Szechina - jest pojĂŞciem religijnym czĂŞsto wystĂŞpujÂącym w judaizmie. Jest to sÂłowo hebrajskie (שכינה), pochodzenia chaldejskiego oznaczajÂące obecnoœÌ, zamieszkiwanie, nie wystĂŞpuje w Biblii, ale jest uÂżywane przez ÂŻydĂłw do okreÂślania widocznej obecnoÂści Boga w przybytku (tabernakulum), a nastĂŞpnie w ÂŚwiÂątyni Jerozolimskiej. Wg przekazu biblijnego, kiedy Pan wyprowadzaÂł Izraela z Egiptu, szedÂł przed nimi w sÂłupie obÂłoku (hebr. be-amud anan; Wj 13, 21). Hebrajskie anan jest wieloznaczne, bo to nie tylko chmura, ale rĂłwnieÂż schronienie, ukrycie."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szechina



Szechina (hebr. szachan - mieszkanie, prze bywanie; Matrona)
- w Talmudzie, ¿eùska manifestacja Boga w cz³owieku, boskie zamie szkiwanie, obecnoœÌ Bo¿a; tak¿e "oblubienica Pana", porównywana z -? Szakti. Wyra¿enie "Szechina jest obecna" znaczy: "Bóg zamiesz kuje". ["Okreœlenia tego (Szechina) czêsto u¿y wa siê po prostu jako synonimu Boga, lecz nie którzy filozofowie ¿ydowscy postrzegali j¹ jako odrêbny, powo³any do ¿ycia byt, istotê œwiet list¹, z któr¹ cz³owiek mo¿e nawi¹zaÌ kontakt" (zob. Unterman, Encyklopedia tradycji i legend ¿y dowskich, s. 267) - przyp. t³um.] Wed³ug Zo haru Balak 187a, wspominany w Ksiêdze Ro dzaju (48,16) anio³, który broni³ Izraela (Jakuba) "od wszelkiego z³ego" to w³aœnie Szechina. W sensie bli¿szym Nowemu Testamentowi Sze china jest chwa³¹ emanuj¹c¹ z Boga, Jego bla skiem. C.W. Emmet (zob. Hastings, Dictionary of the Bible) prze3o?y3 werset 18, 20 z Ewangelii wed3ug ow. Mateusza nastêpuj¹co: "Gdy dwóch ludzi zasiada, by razem studiowaÌ Torê, Sze china jest wœród nich". Wed³ug rabiego Jocha nana anio³ Micha³ jest "chwa³¹ Szechiny" (por. Cohen, Talmud, s. 76). Szechina jest -? anio³em wybawicielem, ¿eùskim aspektem Metatrona. Wed³ug Zoharu stworzenie œwiata by³o dzie³em Szechiny. W tej samej ksiêdze mowa o Szechinie "mieszkaj¹cej w dwunastu rydwanach œwiêto œci i dwunastu boskich chajot". W innym miej scu (Zohar Balak 187a) Szechina jest bosk¹ wy s³anniczk¹, która, gdy po raz pierwszy ukaza³a siê Moj¿eszowi, zosta³a wziêta przez Prawo dawcê (podobnie jak przez Jakuba) za anio³a. W Zoharze Exodus 51a, Szechina jest okreœlana jako "droga Drzewa ¯ycia" oraz "anio³ Paùski". Majmonides uwa¿a³ Szechinê za poœredniczkê miêdzy Bogiem a œwiatem oraz za peryfrazê Boga (zob. Universal Jewish Encyclopaedia, t. 9, s. 501). Szechinê uto¿samiano z Duchem Œwiê tym (Ruach ka-Kodesz) oraz "wgl¹dem œwiat ³oœci" (epinoia) z gnozy walentyniaùskiej. Zda nie z Ksiêgi Wyjœeia 23, 20 - "Oto ja posy³am anio³a przed tob¹, aby ciê strzeg³ w czasie twojej drogi i doprowadzi³ do miejsca, które ci wy znaczy³em" - niektóre Ÿród³a odnosz¹ w³aœ nie do Szechiny, jakkolwiek znacznie czêœciej wers ten t³umaczy siê jako zapowiedŸ narodzin Jana Chrzciciela (zob. Waite, Tlze Holy Kabbalah, s. 344). Wed³ug legendy "to nie anio³ œmierci zakoùczy³ ¿ywot Aarona, lecz Szechina zabra³a jego duszê poca³unkiem". Wed³ug innego po dania, Abraham sprawi³, ¿e Szechina "zst¹pi³a z drugiego nieba" (zob. Ginzberg, The Legends of the Jews, t. 2, s. 148, 200, 260). Wed³ug Tal mudu, kiedy Bóg wypêdzi³ Adama z raju, Sze china pozosta³a "na tronie ponad g³ow¹ cheru bina strzeg¹cego Drzewa ¯ycia, a blask od niej bij¹cy by³ 65 tysiêcy razy jaœniejszy od blasku s³oùca". Swiat³oœÌ ta "czyni³a wszystkich, któ rych spowija³a, niewra¿liwymi na choroby"; prócz tego, do okrytych chwa³¹ Szechiny "nie mia³y dostêpu k¹œliwe owady ni demony'. We d³ug innej wersji tej samej legendy Szechina zo sta³a wygnana z raju wraz z Adamem i odt¹d "najwa¿niejszym celem Tory jest sprowadzenie jej z powrotem do raju i ponowne zjednoczenie z Bogiem" (zob. Scholem, Major Trends in Jewish Mysticism; Jewish Gnosticism, Merkabah Mysti cism, and Talmudic Traditions; por. Goetschel, Ka ba3a, s. 100). Jak dowiadujemy siê z Midraszu Genesis Raba, "Pocz¹tkowo Szechina przebywa ³a w ni¿szych regionach. Gdy Adam zgrzeszy³, wznios³a siê do pierwszego nieba, gdy Kain po pe³ni³ grzech, przenios³a siê do drugiego, w cza sach pokolenia Enosza do trzeciego, za poko lenia Potopu do czwartego, za pokolenia Wie¿y Babel do pi¹tego, mieszkaùcy Sodomy spowo dowali, ¿e wznios³a siê do szóstego, Egipcjanie zaœ za czasów Abrahama - ¿e do siódmego. Natomiast pojawienie siê siedmiu sprawiedli wych mê¿ów spowodowa³o, ¿e zesz³a z powro tem: za spraw¹ Abrahama zni¿y³a siê do szó stego nieba, z powodu Izaaka do pi¹tego, Jakub sprawi³, ¿e zesz³a do czwartego, Lewi, ¿e do czwartego, Kehat [syn Lewiego], ¿e do drugie go, Amram, ¿e do pierwszego, dziêki Moj¿e szowi zaœ zesz³a z wysokoœci na ziemski padó³" (zob. Cohen, Talmud, s. 70-71). Wed³ug hagady o Szechinie "unosi siê [ona] nad wszystkimi ¿y dowskimi zwi¹zkami ma³¿eùskimi i b³ogos³awi je swoj¹ obecnoœci¹". W kabale Szechina jest uto¿samiana z ostatni¹ spoœród dziesiêciu œwiê tych sefirot, Malchut (por. Z'ev ben Shimon Halevi, Kaba3a, s. 7). ["Harmonijny zwi¹zek ¿eù skiej Szechiny z poprzedzaj¹cymi j¹ w hierar chii sefirot podtrzymuje istnienie œwiata stru mieniem boskiej energii. Szechina jest jak ksiê ¿yc, odbijaj¹cy boskie œwiat³o w kierunku œwiata. Gdy jednak ludzki grzech wzmaga po têgê Samaela, Szechinê przechwytuj¹ moce sitra achra (si³y demoniczne). Pr¹d boskiej energii p³ynie wówczas na œwiat przez otch³anie z³a, sprowadzaj¹c na ludzkoœÌ wszelkie nieszczê œcia" (zob. Unterman, Encyklopedia tradycji i le gend ¿ydowskich, s. 267-268) - przyp. t³um.]


http://www.korelabs.org/Vault/Users/Cerberus/Library/Dark/Biblioteka%20DF/Slownik_Aniolow_Demonow_PL/slownikaid/s.htm


Moja wiedza wewnĂŞtrzna jest bardzo bliska tym przekazom , no moÂże bardziej obszerna.


ÂŻeby moÂżna byÂło zrozumieĂŚ peÂłniĂŞ wydarzeĂą religijnych ale nie tylko potrzebna jest wiedza o wyrzuceniu Boskiego aspektu ÂżeĂąskiego ze ÂŚwiÂątyni. A tym samym zaburzeniu caÂłkowitym harmonii na ziemi.

PowstaÂła olbrzymia dysharmonia ,czÂłowiek wywyÂższyÂł aspekt mĂŞski poniÂżyÂł do roli podporzÂądkowanej sobie i swojej wÂładzy ÂżeĂąski.

DopĂłki Szechina nie powrĂłci do ÂŚwiÂątyni na naleÂżne jej miejsce dopĂłty na ziemi bĂŞdzie dysharmonia.
OdbijajÂąca siĂŞ z planu duchowego na plan fizyczny , zgodnie z przysÂłowiem; " jak na gorze tak na dole..."

Czyli odbudowa Œwi¹tyni to nie jest odbudowa fizycznych murów a duchowego wzorca Stwórcy , który przejawia swoj¹ obecnoœÌ na ziemi przez dwa w³asne aspekty ¿eùski i mêski.
I tak tylko przedstawia siê pe³nia Boska w postaci 1 i 1 po³¹czonych bezwarunkow¹ mi³oœci¹ czyli + 1 tworzy Œwiêt¹ Trójcê.

Tak wiêc jedyn¹ drog¹ powrotu do doskona³oœci jest ponowne po³¹czenie Boskoœci Stwórcy by na ziemi Cz³owiek móg³ ¿yÌ pe³ni¹ tej wiedzy.



« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2011, 16:10:07 wysłane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #2 : Marzec 06, 2011, 09:00:49 »

Ciekawy wyk³ad na temat zrozumienia znaczenia ¿ywio³ów przez IHVH.


"Podobnie czyni Rabin Klonimus Kalman w swym wykÂładzie.

Kilkakrotnie mĂłwiliÂśmy juÂż o tym, Âże Miszkan stworzony byÂł wraz z KsiĂŞgÂą Bereszit, a jego rolÂą byÂło stanowienie miejsca, w ktĂłrym przebywaĂŚ bĂŞdzie Szechina, podczas swego ujawnienia siĂŞ w ziemskim Âświecie, poniewaÂż StwĂłrca ujawniÂł Âświatu swojÂą kreacjĂŞ. Z tego teÂż powodu, do budowy Miszkanu wybrany zostaÂł Becalel. „Becalel wiedziaÂł jak zestawiĂŚ litery, z ktĂłrych stworzone zostaÂły niebo i ziemia (Brachot 55).

Jak wiemy, Miszkan zbudowany by³ z 48 bali (20 bali dla strony po³udniowej, 20 dla strony pó³nocnej i 8 dla strony zachodniej).

W Imieniu „JHWH” – g³ównym imieniu Haszem, poprzez ktĂłre BĂłg ujawnia siĂŞ swemu Âświatu, znajduje siĂŞ 12 „kojarzeĂą”. Owe „kojarzenia” to kombinacje liter skÂładajÂących siĂŞ na imiĂŞ JHWH, kombinacji w ró¿nych aranÂżacjach (np: WHJH lub JHHW, JWHH, itd).

Tych 12 kombinacji reprezentuje 12 plemion Izraela, np. Jehuda = JHWH, Issachar = JHHW, Zebulon – JWHH, etc.)

Podobnie jest z 12 miesiÂącami roku – Nisan = JHWH, Jiar –JHHW, Siwan – JWHH, etc).

Miszkan, plemiona i miesiÂące stanowiÂą trzy wymiary kaÂżdego dziaÂłania: Âświat (przestrzeĂą, miejsce), rok (czas), dusza (osoba).

Miszkan reprezentuje wymiar przestrzeni (Âświat). Plemiona reprezentujÂą wymiar ludzki (dusza). MiesiÂące reprezentujÂą wymiar czasu (rok).

Becalel znaÂł wyÂżej wspomniane kombinacje „Âświata”, „roku” i „duszy”, kiedy wiĂŞc budowaÂł Miszkan, zawarÂł w nim owe trzy wymiary, uÂżywajac do tego 12 imion JHWH, w aranÂżacjach pasujÂących do kaÂżdego wymiaru.

12 imion daje razem 48 liter (4 x 12), i to wÂłaÂśnie sÂą owe bale podtrzymujÂące Miszkan.

Pierwsze litery dwĂłch ostatnich s³ów KsiĂŞgi Szemot: „”…בְּכָל מַסְעֵיהֶם”, (w tÂłumaczeniu na polski „we wszystkich pochodach ich”) – czyli „bet” i „mem”, a takÂże pierwsza litera sÂłowa otwierajÂącego KsiĂŞgĂŞ Wajikra: “”וַיִּקְרָא.. (w tÂłumaczeniu „”I wezwawszy…”) – “waw”, dajÂą razem wartoœÌ numerycznÂą 48 (“bet” = 2, “mem” = 40, “waw” = 6, razem = 48). Oznacza to: „We wszystkich pochodach ich” tj. ludu Izraela na pustyni, towarzyszyÂły im wszystkie kombinacje imion stworzenia, i poprzez owe imiona skontaktowali siĂŞ oni z poleceniem Haszem – „I wezwawszy MojÂżesza rzekÂł do niego Wiekuisty…”"

http://fzp.net.pl/tora/parszat-pekudej-szekalim
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2011, 09:02:22 wysłane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #3 : Luty 17, 2012, 00:25:45 »

W energetycznym opisie wiedza , aspektu ¿eùskiego i mêskiego oraz na jakiej zasadzie ona istnieje jako dwie "rozdzielone " po³ówki Stwórcy? Mo¿e ta informacja pozwoli lepiej zrozumieÌ czym jest Szehina w odniesieniu do œwiata materialnego.





" KOBIECY – ÂŻEÑSKI ASPEKT – STRÓ¯EM ENERGII


W Czasie Karmicznym proces naszego rozwoju popadÂł w ogromnÂą stagnacjĂŞ.Na czym to polegaÂło?
Wiemy, ¿e obie formy wyrazu boskiego ród³a (aspekty: ¿eùski i mêski),manifestuj¹ce siê jako kobieta i mê¿czyzna, maj¹ pewien system zabezpieczeù.Zostaje on prze³amany dopiero wtedy, kiedy obie formy ca³kowicie siê zrównowa¿¹, tzn. kiedy zaczn¹ siê komunikowaÌ ze sob¹ w harmonii. Dopiero wtedy proces ewolucji toczy siê dalej.
Jak ju¿ wspomina³em, kobieta jest nieœwiadom¹ opiekunk¹ Energii i tylko od niej zale¿y, kiedy zostanie otwarty dop³yw rajskiego potencja³u. Z tego wzglêdu my,mê¿czyŸni, od zawsze podœwiadomie uganialiœmy siê za kobietami, wcale nie wiedz¹c, czym one mog¹ nas obdarowaÌ. Bogactwo to skupia siê w ich genach.W Czasie Karmicznym uwalnia³a siê tylko nieznaczna czêœÌ tej Energii, i to z regu³y po to, ¿eby zachowaÌ dro¿noœÌ kana³ów. W ostatniej, rozstrzygaj¹cej fazie wiêkszoœÌ wytwarzanego wówczas potencja³u przedostawa³a siê do mê¿czyzn, aby wyrównaÌ bilans energetyczny i przybli¿yÌ ich do kobiet.
Jest wiĂŞc jasne, Âże podczas stosunkĂłw miÂłosnych – zanim oboje kochankowie wznieÂśli siĂŞ na fali ekstazy w wyÂższe czĂŞstotliwoÂści – najpierw “obdarowanym" musiaÂł byĂŚ mĂŞÂżczyzna. MIÂŁO¦Æ jest kluczem do wszystkich pÂłaszczyzn Bytu: astralnej, emocjonalnej, mentalnej i fizycznej! Celem naszej ewolucji jest stworzenie NOWEGO humanoidalnego samo objawienia kobiety i mĂŞÂżczyzny na wzĂłr boskiej CaÂłoÂści.Po rozdzieleniu naszej JEDNOÂŚCI na dwie formy – mĂŞskÂą i ÂżeĂąskÂą – naszym celem staÂło siĂŞ osiÂągniĂŞcie CAÂŁOÂŚCI pod postaciÂą kobiety i mĂŞÂżczyzny. Rozpowszechniany od lat poglÂąd, jakoby obojnactwo miaÂłoby byĂŚ celem ewolucji, jest juÂż sam w sobie nielogiczny.
StwĂłrczy rozwĂłj unika bowiem drĂłg,ktĂłre wracaÂłyby do punktu wyjÂścia. W procesie stwarzania zdarzyÂło siĂŞ wiele awarii i teraz obserwujemy ich rĂłwnowaÂżenie. Proces wyrĂłwnania zbiegnie siĂŞ w CaÂłoÂści, ktĂłrÂą stworzÂą kobieta i mĂŞÂżczyzna. CAÂŁOÂŚCI nie naleÂży pojmowaĂŚ jako dwĂłch biegunĂłw “mĂŞskiego" i “ÂżeĂąskiego"; CAÂŁO¦Æ jest bowiem kluczem,dziĂŞki ktĂłremu nasze WyÂższe JA wstÂąpi w nowÂą formĂŞ – w nowe objawienie boskiego ÂŹrĂłdÂła pod postaciÂą trĂłjwymiarowego mĂŞÂżczyzny i trĂłjwymiarowej kobiety. "
H.Kotwicka.Kompedium."

****

ps. fala ekstazy to nie znaczy seksualnego orgazmu , to nie to samo, to duÂżo, duÂżo wiĂŞcej.

Hymn o miÂłoÂści Âśw. PaweÂł.

1 Kor. 13, 1 - 13

* "ca³oœÌ" czyli pe³nia w kobiecie aspekt ¿eùski i mêski po³¹czony w harmonijn¹ jednie energiom mi³oœci
pe³nia mêska w mê¿czyŸnie , aspekt mêski i ¿eùski po³¹czone w harmonijn¹ jednie energiom mi³oœci

Dopiero gdy kobieta i mĂŞÂżczyzna osiÂągajÂą najwyÂższy stan wewnĂŞtrznej harmonia odnajdujÂą rĂłwnych sobie partnerĂłw , wĂłwczas moÂże zaistnieĂŚ wyÂżej opisany przekaz wiedzy w ktĂłrym bierze udziaÂł StwĂłrca oraz ich Energie niewcielone , czyli ZaÂświatowe matryce energetyczne, ÂżeĂąska i mĂŞska wcielonych ludzi.
Naprawdê nie ma to nic wspólnego z seksualnym uzyskiwaniem rozkoszy, chocia¿ po³¹czenie fizyczne kobiety i mê¿czyzny nastêpuje.

Kto kolwiek chciaÂł by otrzymaĂŚ dar wiedzy StwĂłrcy tylko z intencjom  samego jej posiadania nigdy jej nie otrzyma , bowiem bramy do niej otwiera tylko i wy³¹cznie miÂłoœÌ bezwarunkowa.
Nie moÂżna jej udaĂŚ , jest to okreÂślona wibracja z okreÂślonÂą ÂświetlistoÂściÂą.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2013, 15:13:52 wysłane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #4 : Lipiec 31, 2015, 23:11:48 »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #5 : Wrzesień 06, 2018, 10:00:42 »

MER KA BA

MER.. MATRYCA MATKA... ENERGETYCZNY ZAPIS WZORCA NIE WCIELONEGO DUCHA

KA.https://pl.wikipedia.org/wiki/Ka_( MATKA dusz) ASTRALNA  MATRYCA MATKA WCIELAJÂĄCEJ SIÊ W MATERIÊ DUSZY.

BA.https://pl.wikipedia.org/wiki/Ba_(dusza)DUSZA WCIELONA W CZÂŁOWIEKA BIORÂĄCA UDZIAÂŁ TYLKO W JEDNORAZOWYM ÂŻYCIU.. KTÓRA POWINNA POWRÓCIÆ PO ZIEMSKIM ÂŻYCIU DO  ASTRALNEJ MATRYCY MATKI.
NIESTETY ZAZWYCZAJ NIE MIAÂŁA TYLE SIÂŁY I ÂŚWIADOMOÂŚCI LUB Z PREMEDYTACJÂĄ BYÂŁA ZATRZYMYWANA , CO POWODUJE UWIEZIENIE MATRYCY ASTRALNEJ W PRZESTRZENI ASTRALNEJ ,A TYM SAMYM BLOKUJE EWOLUCJÊ DUCHOWÂĄ  CZÂŁOWIEKA I MATRYCY NAD PRZESTRZENNEJ.     

http://akademiaducha.pl/symbol-merkaba/

cd. w wolnej chwili.
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #6 : Wrzesień 06, 2018, 12:36:14 »

MER KA BA ENOCHA TO KULA!



StaroÂżytni Obcy
Biblia, latajÂące maszyny i jak Henoch i prorok Eliasz byli "podjĂŞtymi do nieba"
Ivan
Ivan
2 tys. WyÂświetleĂą

Kiedy czytasz teksty napisane tysiÂące lat temu i widzisz, jak wspominajÂą latajÂące rydwany, ogieĂą, dym i tajemnicze istoty, nie moÂżesz pomĂłc i zastanawiaĂŚ siĂŞ, czy pradawni rzeczywiÂście mĂłwili o wizytach obcych.

Autorzy, ktĂłrzy sÂą zwykle przekonani, Âże istniejÂą dowody na wizytĂŞ obcych zapisanÂą w waÂżnych dzieÂłach literatury, takich jak Biblia, twierdzÂą, Âże historia jest przekazywana czĂŞÂściowo, a waÂżne czĂŞÂści staroÂżytnych tekstĂłw zostaÂły caÂłkowicie pominiĂŞte.

W tym artykule przyjrzymy siĂŞ trzem waÂżnym postaciom biblijnym, ktĂłre wydawaÂły siĂŞ mieĂŚ kontakt z istotami pozaziemskimi podczas ich Âżycia.

Dwaj z nich, zgodnie z ÂświĂŞtym tekstem, zostali zabrani do nieba i nigdy nie wrĂłcili na ZiemiĂŞ.

Trzeci, Ezechiel, byÂł Âświadkiem tego, co wielu wierzy, Âże jest ostatecznym dowodem "statkĂłw kosmicznych" przybywajÂących na ZiemiĂŞ tysiÂące lat temu:

"SpojrzaÂłem i ujrzaÂłem wichurĂŞ wychodzÂącÂą z pó³nocy - ogromnÂą chmurĂŞ z bÂłyskawicÂą i otoczonÂą jaskrawym ÂświatÂłem. ÂŚrodek ognia wyglÂądaÂł jak lÂśniÂący metal,   5 i w ogniu byÂło to, co wyglÂądaÂło jak cztery Âżywe stworzenia. Z wyglÂądu ich forma byÂła ludzka ...

StaroÂżytny astronauta ... Uprowadzenia?

Patriarcha Enoch (Gen 5,18: 24) i prorok Eliasz (KrĂłlewska 2: 13) sÂą wymienieni jako wziĂŞci do nieba.

Znajdujemy pisemne dowody na temat tego, jak prorok Eliasz zostaÂł porwany przez "rydwan ognia".

CzytajÂąc te niewiarygodne historycznie relacje, znajdujemy niezliczone pytania, w ktĂłrych niewiele lub prawie nie ma odpowiedzi.

Gdzie poszli Henoch i Eliasz? Dlaczego zniknĂŞli tajemniczo i bez Âśladu? Co dokÂładnie widziaÂł i opisaÂł Ezechiel?

Czy istnieje nawet odleg³a mo¿liwoœÌ, ¿e Biblia udowadnia - w taki czy inny sposób - istnienie kontaktu ze Starym Obcym?

RzuĂŚmy okiem na Enocha i jego tajemnicze znikniĂŞcie wspomniane w KsiĂŞdze Rodzaju 5: 18: 24.

Zwracamy siĂŞ do Biblehub i sprawdzamy, co zostaÂło zapisane w przeszÂłoÂści.

BĂłg zajmuje Enocha

18 Kiedy Jared miaÂł 162 lata, zostaÂł ojcem Henocha.

19 A po tym, jak zostaÂł ojcem Henocha, Jared ÂżyÂł 800 lat i miaÂł innych synĂłw i cĂłrki.

20 Tak wiĂŞc Jared przeÂżyÂł w sumie 962 lata, a nastĂŞpnie zmarÂł.

21 Gdy Henoch miaÂł 65 lat, staÂł siĂŞ ojcem Matuzalem.

22 A gdy on byÂł ojcem Matuzalemskiego, Enoch chodziÂł z Bogiem 300 lat i miaÂł innych synĂłw i cĂłrki.

23 Zatem Enoch ÂżyÂł w sumie 365 lat .

24 Henoch chodziÂł z Bogiem, a potem juÂż go nie byÂło, poniewaÂż BĂłg go zabraÂł .

Rodzaju 5: 24 ma kluczowe znaczenie, poniewaÂż wyraÂźnie wspomina, Âże ​​BĂłg wzi¹³ Enocha z dala. Nie wspomina o Âśmierci Henocha. Wspomina, Âże ​​zostaÂł w jakiÂś sposĂłb uprowadzony.

Jest to rzeczywiœcie wa¿ne, poniewa¿ mo¿emy zobaczyÌ w Genesis 5 3:23, ¿e Adam, który ¿y³ przez 930 zmar³. Seth, syn Adama, prze¿y³ 912 lat i zmar³. Uwa¿a siê, ¿e Eszosz, syn Setha, ¿y³ przez 905 lat i zmar³. Przez ca³¹ drogê a¿ do Enocha (Rodzaju 5:24) potomkowie Adama zmarli po tym, jak ¿yli wyj¹tkowo d³ugowiecznym ¿yciem. Jednak Enoch nie umar³, jak zapisano w Genesis: " Henoch wiernie chodzi³ z Bogiem; potem ju¿ go nie by³o, poniewa¿ Bóg go zabra³. "

Pozostaje pytanie, dokÂąd poszedÂł? DokÂąd zabrano Henocha? A kto go zabraÂł? Czy to naprawdĂŞ byÂł BĂłg?

ZnikniĂŞcie Proroka Eliasza

JeÂśli przyjrzymy siĂŞ 2 KrĂłlom 2:13, znajdziemy kolejnÂą niewiarygodnÂą historiĂŞ.

Ponownie zwracamy siĂŞ do Bible Hub, aby zobaczyĂŚ, co zostaÂło zapisane w przeszÂłoÂści.

Eliasz zabrany do nieba

1 Krótko przed Panem wzi¹³ Eliasza do nieba w wichrze, Eliasz i Elizeusz byli w drodze z Gilgal,

2 I rzek³ Elijasz do Elizeusza: "Proszê, zostaù tutaj, bo Pan pos³a³ mnie do Betel". Lecz Elizeusz odpowiedzia³: "Tak, jak ¿yje Pan i jak wy ¿yjecie, nie opuszczê was". w dó³ do Betel.

3 Wtedy synowie prorokĂłw z Betel wyszli do Elizeusza i powiedzieli: "Czy wiecie, Âże Pan zabierze wam waszego pana dzisiaj?" "Tak, wiem" - odpowiedziaÂł. "Nie mĂłw o tym."

4 I rzekÂł Elijasz do Elizeusza: "ProszĂŞ, zostaĂą tutaj, bo Pan posÂłaÂł mnie do Jerycha". Lecz Elizeusz odpowiedziaÂł: "Tak, jak Âżyje Pan i jak wy Âżyjecie, nie opuszczĂŞ was". do Jerycha.

5 Wtedy synowie prorokĂłw w Jerychu przyszli do Elizeusza i powiedzieli: "Czy wiecie, Âże Pan zabierze wam waszego pana dzisiaj?" "Tak, wiem" - odpowiedziaÂł. "Nie mĂłw o tym."

6 I rzekÂł Elijasz do Elizeusza: "ProszĂŞ, zostaĂą tutaj, bo Pan posÂłaÂł mnie do Jordanu." Lecz Elizeusz odpowiedziaÂł: "Tak, jak Âżyje Pan i jak wy Âżyjecie, nie opuszczĂŞ was" . dwĂłch z nich szÂło dalej.

7 A potem piĂŞĂŚdziesiĂŞciu z synĂłw prorockich poszÂło i stanĂŞÂło w pewnej odlegÂłoÂści, naprzeciw Eliasza i Elizeusza, gdy obaj stali przy Jordanie.

8 A Eliasz wzi¹³ p³aszcz, zwin¹³ go i uderzy³ w wody, które rozst¹pi³y siê po prawej i po lewej, tak ¿e oboje przeszli na suchej ziemi.

9 Po tym, jak przeszli, Eliasz powiedziaÂł do Elizeusza: "Powiedz mi, co mogĂŞ dla ciebie zrobiĂŚ , zanim ciĂŞ zabiorĂŞ ?" "ProszĂŞ, pozwĂłl mi odziedziczyĂŚ podwĂłjnÂą porcjĂŞ twojego ducha" - odpowiedziaÂł Elizeusz .

10 "PoprosiÂłeÂś o coÂś trudnego", powiedziaÂł Eliasz. "Niemniej jednak, jeÂśli zobaczysz mnie tak, jak mnie zabrano , to bĂŞdzie twoje. Ale jeÂśli nie, to tak nie bĂŞdzie. "

11 Gdy szli dalej i rozmawiali ze sobÂą, nagle pojawiÂł siĂŞ rydwan ognia z koĂąmi ognia i rozdzieliÂł ich dwĂłch, a Eliasz wszedÂł do nieba w wir powietrzny.

12 Gdy Elizeusz patrzyÂł, zawoÂłaÂł: "MĂłj ojciec, mĂłj ojciec, rydwany i jeÂźdÂźcy Izraela!" I nie widziaÂł juÂż Eliasza . WiĂŞc biorÂąc jego wÂłasne ubranie, rozdarÂł je na dwie czĂŞÂści.

PowyÂższe informacje moÂżna interpretowaĂŚ na wiele sposobĂłw.

Z punktu widzenia staro¿ytnych astronautów wydaje siê jasne, ¿e po prostu czytaliœmy o b³êdnie zinterpretowanych technologiach. Rzeczy, których ludzie tysi¹ce lat temu nie rozumieli, a zatem przypisywali Bogu Wszechmog¹cemu.

Z biblijnego punktu widzenia jednak nale¿y wzi¹Ì pod uwagê wa¿ne szczegó³y.

Dlaczego Enoch znikn¹³?

Dlaczego zostaÂł zabrany z Ziemi? Nie umarÂł, wiĂŞc dokÂąd poszedÂł?

Aby odpowiedzieĂŚ na te pytania, biblijni uczeni twierdzÂą, Âże musimy pamiĂŞtaĂŚ, Âże ten specyficzny patriarcha jest siĂłdmym na liÂście potomkĂłw Adama.

Liczba siedem to symboliczna postaÌ w Biblii oznaczaj¹ca "doskona³oœÌ". Wed³ug Biblestudy.org ,

    UÂżyte 735 razy (54 razy w ksiĂŞdze samego Objawienia), liczba 7 jest podstawÂą sÂłowa BoÂżego. JeÂśli uwzglĂŞdnimy przy tej liczbie, ile razy "siedmiokrotnie" (6) i "siĂłdmy" (119) zostanie uÂżyte, nasze caÂłkowite skoki do 860 odniesieĂą. Siedem to liczba kompletnoÂści i doskonaÂłoÂści (zarĂłwno fizycznej, jak i duchowej). Wiele wynika z tego, Âże jest zwiÂązany bezpoÂśrednio z BoÂżym stworzeniem wszystkich rzeczy. WedÂług niektĂłrych Âżydowskich tradycji stworzenie Adama nastÂąpiÂło 26 wrzeÂśnia 3760 r. Pne (lub pierwszego dnia Tiszri, ktĂłry jest siĂłdmym miesiÂącem w kalendarzu hebrajskim). SÂłowo "stworzony" jest uÂżywane 7 razy, opisujÂąc twĂłrczÂą pracĂŞ Boga (Rdz 1: 1, 21, 27 trzy razy, 2: 3, 2: 4). Jest 7 dni w tygodniu, a szabat Boga 7 dnia.

UwaÂża siĂŞ, Âże ci, ktĂłrzy skomponowali genealogicznÂą listĂŞ potomkĂłw Adama, byli kapÂłanami Jerozolimy, ktĂłrzy byli niezwykle przywiÂązani do symbolizmu, dlatego przywiÂązywali wielkÂą wagĂŞ do liczby i studiowania numerologii.

SiĂłdmy Patriarcha byÂł kimÂś, kto musiaÂł byĂŚ w pewnym sensie doskonaÂły, czysty, dlatego teÂż mĂłwi siĂŞ, Âże BĂłg zabraÂł Henocha do niebios, aby nie zanieczyÂściÂł siĂŞ niegodziwoÂściÂą czÂłowieka na Ziemi.

Historia Proroka Eliasza moÂże byĂŚ jeszcze bardziej fascynujÂąca. Jak mĂłwi nam historia, kiedy Eliasz przewidziaÂł, Âże jego ÂśmierĂŚ jest bliska, szedÂł brzegiem rzeki Jordan w towarzystwie swego ucznia, Elizeusza.

Nagle, znik¹d, niebiaùski rydwan z koùmi ognia zst¹pi³ z nieba, podniós³ Eliasza i znikn¹³ na niebie, przed zdumieniem Elizeusza i innych, którzy byli œwiadkami tego nieziemskiego zjawiska.

Dodatkowy materiaÂł do czytania: Statki kosmiczne proroka Ezechiela


https://www.ancient-code.com/the-bible-flying-machines-and-how-enoch-and-prophet-elijah-were-taken-to-the-heavens/
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2018, 12:44:07 wysłane przez Kiara »
Zapisane
Strony: [1]
Skocz do:  

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

darzlubie meute-de-loups homofriends skyworldsv wrzeciono