Strony: [1]

DZWIEK I JEGO ROLA DAWNIEJ I WSPOLCZESNIE.

  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
DZWIEK I JEGO ROLA DAWNIEJ I WSPOLCZESNIE.
« : Czerwiec 20, 2010, 11:10:12 »

DZWIEK.

Nie zdajemy sobie sprawy z roli dzwieku w naszym zyciu , zakres naszego sluchu jest bardzo ograniczony , slyszymy swiadomie w okreslonych pasmach , w innych slyszymy cisze lub szum. Nie slyszymy  wszystkich otaczajacych nas dzwiekow , nie zdajemy sobie sprawy z roli , jakom odgrywaja w tworzeniu rzeczywistosci naszego swiata i nas.
Dawniej ludzie znali ta wiedze , korzystali z niej , wiedzieli ze fraza ; A SLOWO ( dzwiek) CIALEM SIE STALO ( materia).. jest jak najbardziej prawdziwe. Wspolczesnie odkrywamy ponownie role dzwieku nie wierzac w jego tak ogromne mozliwosci tworcze.
Warto powrocic do tematu , warto glebiej zastanowic sie nad otaczajacymnas swiatem , znaczeniem slow , budowli , oraz wszelakimi eksperymetami z dzwiekiem.

http://www.youtube.com/watch?v=j7PP_GArE9c&feature=related

http://www.spiski.pl/kod-piramid-pas-pokoju/
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2010, 16:35:17 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: DZWIEK I JEGO ROLA DAWNIEJ I WSPOLCZESNIE.
« Odpowiedz #1 : Luty 10, 2015, 01:49:42 »

12
Sekretny d¼wiêk
Posted on 12 Pa¼dziernik 2014 by soundlovemedicine
Zwyk³y wpis
Sekretny d¼wiêk   



 

D¼wiêk dzia³a na nasz uk³ad nerwowy i zmienia nasz± ¶wiadomo¶æ, to ju¿ nie jest publiczna tajemnica.

D¼wiêk pomaga wibrowaæ mózgowi w czaszce, oczyszcza go przez zwiêkszony przep³yw p³ynu mózgowo-rdzeniowego. Warunek, musi byæ w³a¶ciwy d¼wiêk. To d¼wiêk zwiêksza spójno¶æ obu pó³kul mózgowych, otwiera serce i silnie oczyszcza organizm.

Wszystkie religie i inne ¶wiête rytua³y stosuj± jak±¶ formê ¶piewania i muzykê. Drgania ludzkiej czaszki pod wp³ywem d¼wiêku masuj± mózg i u³atwiaj± wydzielanie produktów przemiany materii z mózgu do p³ynu mózgowo-rdzeniowego. W naszym rozwoju wa¿ne jest rozrzedzenie ko¶ci czaszki. W tym procesie ca³e cia³o robi siê miêkkie i rzadkie.

Najszybciej oczy¶cimy mózg za pomoc± d¼wiêków, zwiêkszymy w ten sposób przep³yw p³ynu mózgowo-rdzeniowego, zwiêksza siê tak¿e praca gruczo³ów dokrewnych. W ten sposób odbywa siê nasza prawdziwa transformacja lub ewolucja – czyli wielki skok z ciemno¶ci w ¶wiat³o.

Na nasz osobisty rozwój ma wp³yw nasz jêzyk jakim siê pos³ugujemy i nie jest to bez znaczenia jakim jêzykiem mówimy, bardzo du¿y wp³yw na nasz osobisty rozwój maj± nasze s³owa, nasz akcent, rezonans naszego g³osu, który jest albo miêkki albo hardy, nasze umys³y posiadaj± swoje progi, które trzeba pokonaæ a d¼wiêk otwiera nowe ¶cie¿ki neuronowe, które u³atwiaj± nam przebudzenie.

Znamy stopnie (stany) ¶wiadomo¶ci: alfa, beta, theta, delta itd… wystêpuj±ce równocze¶nie w równowadze wzglêdnej pomiêdzy lew± i praw± pó³kul± mózgow±. Chocia¿ logiczne my¶lenie jest czêsto przypisywane lewej pó³kuli a intuicja i kreatywne dzia³anie prawej pó³kuli mózgowej, lecz EEG mózgu u wiêkszo¶ci ludzi wykazuje, ¿e umys³ jest niczym lustro, wiêkszo¶æ ludzi jest do¶æ symetryczna.

Obie pó³kule s± dobrze po³±czone a nawet je¶li s± takie dzia³ania mózgu, które s± wyra¼nie umieszczone w jednej pó³kuli jak np. narz±d mowy to jednak w czasie mowy obie pó³kule s± aktywne. Kombinacje tych fal mózgowych wp³ywaj± na ró¿ne stany ¶wiadomo¶ci cz³owieka. Pod¶wiadomo¶æ i nad¶wiadomo¶æ, zazwyczaj niedostêpne dla umys³u na jawie s± blisko naszej ¶wiadomo¶ci na jawie ale s± odrêbnymi ¶wiatami, które niemal znamy na pamiêæ, ale w danej chwili nie pamiêtamy jak to siê nazywa – mamy to na koñcu jêzyka.

Zrozumienie czêstotliwo¶ci fal mózgowych jest bardzo potrzebne w trakcie uzdrawiania. Tutaj musimy uruchomiæ pod¶wiadomo¶æ lub nad¶wiadomo¶æ, i to uzdrowiciel powinien wiedzieæ kiedy dotrzeæ do pod¶wiadomo¶ci a kiedy do nad¶wiadomo¶ci chorego. To ma na celu otwarcie ¶cie¿ek neuronowych aby przenie¶æ energiê lub pomie¶ciæ dodatkow±, niczym bateriê, co zwiêkszy i polepszy kontakt miêdzy obiema pó³kulami mózgowymi, szczególnie w czasie jego ciê¿kich obra¿eñ … je¶li zadzia³amy w miarê szybko, dziej± siê cuda. Jest przypadek chorego po operacji guza mózgu, gdzie lekarze stwierdzili, ¿e ju¿ nigdy nie bêdzie chodzi³ … jakie by³o zdziwienie lekarzy kiedy ten stan±³ na nogi i kilka dni pó¼niej poszed³ na spacer, ko¶lawo bo ko¶lawo, ale na w³asnych nogach, … ale to ju¿ jest wy¿sza matematyka i kto¶ kto nie ma pojêcia o energiach ¿ycia takich cudów nie dokona. A to ¿aden cud, tylko umiejêtno¶æ w³adania tymi energiami.

Od czêstotliwo¶ci naszych fal mózgowych zale¿y nie tylko zdrowie ale m±dro¶æ, szczê¶cie i wy¿szy poziom IQ. Na tym ¶wiecie s± ju¿ miejsca, gdzie naukowcy systematycznie wykonuj± badania naukowe z Energi± Kundalini, której jeszcze tak du¿o ludzi boi siê bardziej ni¿ szatana. Obecnie naukowcy rzucaj± wiêcej ¶wiat³a na mistyczne zjawiska, które do tej pory by³y tylko zakorzenione w tradycji wedyjskiej w Indiach. Mistyka zaczyna ¿yæ publiczn± tajemnic± ale tylko dla otwartych umys³ów; to przebudzona Energia Kundalini powoduje w cz³owieku niezwyk³± transformacjê, transformacjê ca³ego systemu; cia³o-umys³ takiej osoby bêd±cej w tym procesie zmienia siê, zachodzi ogromny wzrost energii i aktywuje siê mózg. Po raz pierwszy zapisu aktywacji Energii Kundalini dokona³ Itzak Bentov, czeski naukowiec, wynalazca i mistyk, pionier w dziedzinie budzenia siê ¶wiadomo¶ci cz³owieka.




Indyjscy mêdrcy, którzy zajmuj± siê energi± ¿yciow± postrzegaj± wewnêtrzny d¼wiêk jako sygna³ przebudzenia siê duchowej ¶wiadomo¶ci. To dziêki temu d¼wiêkowi uk³ad nerwowy tego cz³owieka bêdzie pozytywnie aktywowany. Jest to równowa¿enie wy¿szego poziomu energii … tak jak to robi± koty swoim mruczeniem, pszczo³y, delfiny, oczyszczaj± nasze ¶rodowiska. D¼wiêk tych energii wyzwala dobre samopoczucie i wewnêtrzny spokój.


Dlaczego tak siê dzieje?
Pod¶wiadomie ka¿dy z nas pamiêta ten d¼wiêk z ³ona matki, gdzie jest sta³ym towarzyszem rozwijaj±cego siê p³odu. Ten d¼wiêk to nie uszne szumy spowodowane ró¿nymi dolegliwo¶ciami, tylko muzyka Energii Kundalini, a przy niej cz³owiek czuje komfort i odpoczynek.

Staro¿ytni mêdrcy, nie tylko z Indii nazywali ten d¼wiêk „astralnym d¼wiêkiem” lub „d¼wiêkiem z innego ¶wiata” …  kiedy ten dociera do ¶wiadomo¶ci, ma siê wra¿enie ¿e jest to co¶, co nie pochodzi³o z tego ¶wiata. Indianie twierdz±, ¿e otwiera on drzwi do innego ¶wiata.

Zazwyczaj wewnêtrzna muzyka jest bardzo g³o¶na, chocia¿ nie zaburza nam zewnêtrznych d¼wiêków, w niczym nie przeszkadza, jest bogata we wszystkie nuty i dr¿y w ró¿nych czê¶ciach cia³a, nawet ko¶ci s± w ruchu. Najmocniej pracuje w g³owie, intensywniej po zachodzie s³oñca i nocami, czêstotliwo¶æ tej energii jest tak wielka, a¿ widaæ iskry ¶wiat³a na zewn±trz. Do tego wystêpuj± w ciele k³ucia niczym igie³, drêtwienia, parali¿e i nag³e u¶pienia. Bywa, ¿e nagle uk±si nas wielkie ¿±d³o. Wydaje siê, ¿e spadaj± na nas iskierki ¶wiat³a z nieba niczym ¶nieg a to wszystko odbywa siê przy wewnêtrznej muzyce.

Dla lekarzy, naukowców nadal ten d¼wiêk jest niejasny.
Wewnêtrzny d¼wiêk jest podstaw± wszelkiego ¿ycia. Jest to s³yszalny strumieñ energii, który pochodzi z Serca Boga. To energia duchowa, w której cz³owiek wraca do Serca Boga. W³a¶nie ten d¼wiêk jest wspomniany w wielu religiach, tak w chrze¶cijañskiej jak i dalekiego wschodu

Ludzie wtajemniczeni wiedz±, ¿e mo¿na us³yszeæ subtelne czêstotliwo¶ci d¼wiêku, które s± odg³osami organizmu si³ elektrycznych lub czêstotliwo¶ci d¼wiêku pochodz±cych z czakr.

Jogini i inne osoby d±¿± do przebudzenia duchowego za pomoc± wieloletniej medytacji w celu przebudzenia w sobie w³a¶nie tego d¼wiêku. Stosuj± ró¿ne techniki i muzykê aby us³yszeæ w g³owie te subtelne d¼wiêki. ¬ród³em tych d¼wiêków jest pole czystej ¶wiadomo¶ci, z którego wy³aniaj± siê wszystkie d¼wiêki. Jest to d¼wiêk, który przenika wszech¶wiat. D¼wiêk wewn±trz cz³owieka objawia siê w towarzystwie ¶wiat³a, taki cz³owiek równocze¶nie z d¼wiêkiem widzi w sobie b³yskawice, wprzódy jest intensywniejszy nap³yw d¼wiêku a pó¼niej zapala siê ¶wiat³o, to zjawisko potrafi byæ tak silne, ¿e wyrzuca ca³e cia³o w górê, szczególnie kiedy to jest w spoczynku. Czym wiêcej d¼wiêku tym wiêcej ¶wiat³a.



Czym wiêcej ¶wiat³a tym mocniej oczyszczaj± siê meridiany i naczynia krwiono¶ne, powoduj±c, ¿e umys³ staje siê czysty i klarowny.

Je¶li cz³owiek s³yszy ju¿ ci±g³y d¼wiêk, podobny do grania cykad, dzwonków, fletów, fali oceanu, szumu wodospadu, deszczu, ¶piewu ptaków zaczyna wp³ywaæ do cia³a wielka kosmiczna inteligencja, ¼ród³o wszelkiej wiedzy.

I pomy¶lmy tylko ile obecnie ludzi trudzi siê aby przebudziæ w sobie ten nieustanny d¼wiêk wewn±trz nas zbli¿aj±cy nas do Serca Boga! To w wyniku tego d¼wiêku budzi siê duchowe serce, z którego to w³a¶nie ten d¼wiêk siê wywodzi. Cz³owiek posiada w sobie boski ¶wiat, zaczyna od zwyk³ej sylaby OM a dociera do wewnêtrznej Prawdy.

D¼wiêk jest praktykowany w uzdrawianiu, jest czê¶ci± Ayurvedy, razem z u¿yciem zió³ i innych naturalnych terapii, które posiadaj± silne energetyczne efekty. Trzeba tylko umieæ dobrze zrozumieæ energie ¿ycia, w tym równie¿ d¼wiêk i jego prawdziwe tony.

To harmonijny d¼wiêk pozwala nam najmocniej usun±æ negatywne energie i bolesn± pamiêæ, ca³y ten ciê¿ki psychologiczny baga¿, który d¼wigamy na sobie.

Astralny d¼wiêk kszta³tuje nam nowe ¿ycie, otwiera wewnêtrzn± wiedzê i m±dro¶æ.

D¼wiêk, który ma duchow± si³ê transformacyjn±, jest naszym osobistym do¶wiadczeniem, porusza siê pomiêdzy dwoma biegunami istnienia: ¶wiatem fizycznym i manifestacj±, gdzie jest stale tworzony wszech¶wiat, odtwarzany jest od swoich prapocz±tków a my je¼dzimy tam w z powrotem na wy¿sze poziomy istnienia. Ta podró¿ odbywa siê za pomoc± pr±dów d¼wiêkowych i s³u¿y zarówno jako mechanizm podró¿y i i kompas orientacyjny, które przekazuj± nam punkt do duchowych p³aszczyzn.

I jak± ma mo¿liwo¶æ dusza, jaki wybiera d¼wiêk, czy ni¿szy czy wy¿szy, zwi±zany z ró¿nymi duchowymi ¶wiatami taki bêdzie jej duchowy rozwój. Sekretny d¼wiêk potrafi zamanifestowaæ siê ró¿nie: ryk, huk, wycie, pêdz±cy poci±g, tornado, brzêczenie pszczó³, granie cykad, dzwonki, dzwony, ¶piew ptaków …

Huk, ryk, wycie to otwieranie wewnêtrznych drzwi.

Pêdz±cy poci±g, który wywo³uje dr¿enie w ca³ym ciele, to przemierzanie przestrzeni duchowej od stacji do stacji (od czakry do czakry). Jedziemy coraz wy¿ej … i jest to forma wielkiego oczyszczenia i wywa¿ania nastêpnych drzwi w wy¿sze ¶wiaty. Na tym poziomie cz³owiek jeszcze tego nie wie, ¿e ju¿ podró¿uje na wy¿sze poziomy istnienia

Brzêczenie a przy tym doznania halucynacji wzrokowych: plamki ¶wiat³a, wiry, sieci, lekarze okre¶l± to jako zaburzenia wzrokowe, a to s± przeb³yski do innych poziomów rzeczywisto¶ci.

¦piew ptaków, anio³ów, oczekuj± na ciebie niebiañskie istoty, tutaj czujesz ju¿ zapach ekstazy i szczê¶cia, duchowym okiem ujrzysz ¶wiat ¶wiat³a i us³yszysz nie do opisania d¼wiêk i gigantyczne dr¿enie i ko³ysanie cia³a.



https://soundlovemedicine.wordpress.com/2014/10/12/sekretny-dzwiek/


Kiara.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 01:53:43 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: DZWIEK I JEGO ROLA DAWNIEJ I WSPOLCZESNIE.
« Odpowiedz #2 : Luty 19, 2017, 23:10:23 »

D¬WIÊKI......

ZAKAZANE 432Hz, CZYLI DLACZEGO PRZESTROJONO MUZYCZNY ¦WIAT
432hz




Fot. pixabay.com

 

Wiadomo ju¿, ¿e ca³y nasz wszech¶wiat oparty jest na wibracjach o okre¶lonych czêstotliwo¶ciach. Jest po prostu d¼wiêkiem. Wszystko – ludzie, zwierzêta, przedmioty, s³owa, czyny – posiadaj± swoje unikalne wibracje, czyli nadaj± na danej czêstotliwo¶ci, tak jak fale radiowe o ró¿nych czêstotliwo¶ciach. Wiadomo te¿ nie od dzi¶, ¿e d¼wiêk mo¿e ukoiæ, uleczyæ, ale mo¿na te¿ wykorzystywaæ go w niecnych celach.

 

Jan Taratajcio, który od wielu lat stara³ siê rozwik³aæ zagadnienie obliczania warto¶ci czêstotliwo¶ci poszczególnych d¼wiêków, tak by by³y one zgodne z naturalnym podzia³em harmonicznym, wywieraj±cym dobroczynny wp³yw na cz³owieka, zauwa¿y³, ¿e zostajemy poddawani dzia³aniom tzw. broni sonicznej (na poziomie 440 Hz), dziêki której mo¿na wprowadzaæ ludzi w ró¿ne stany, m.in. z³o¶ci, nienawi¶ci, os³abienia. Jak sam mówi w swoim wyk³adzie o „tajemnicach 432 Hz” – wykorzystuj±c d¼wiêk mo¿na zaburzyæ nasze DNA. T³umaczy to w ten sposób, ¿e cz³owiek sk³ada siê w 60-70% z wody i je¿eli rezonuje co¶ niezgodnego z natur±, to w cz±steczce wody zaczyna powstawaæ chaos (gdy¿ d¼wiêk dzia³a na wodê). W ten sposób zak³ócaj±c wibracje i tym samym pamiêæ wody, mo¿emy uszkadzaæ DNA, co os³abia nasze organizmy. Zdaniem Taratajcio dobrym przyk³adem takich praktyk s± dyskoteki, które niejednokrotnie og³upiaj± m³odzie¿.

 
432 Hz vs. 440 Hz

Czym siê ró¿ni± czêstotliwo¶ci 432 Hz i 440 Hz? Strój 440 Hz jest pozornie g³o¶niejszy i agresywniejszy, mo¿na powiedzieæ, ¿e a¿ k³uje w uszy. Natomiast strój 432 Hz jest co prawda cichszy, ale tak¿e czystszy, bardziej klarowny, solidniejszy, ³agodniejszy i po prostu przyjemniejszy. Czêstotliwo¶æ 432 Hz jest pierwotna i naturalna, st±d te¿ nazywa siê j± równie¿ czêstotliwo¶ci± kosmiczn±. Jest d¼wiêkiem uzdrawiaj±cym. Wszystkie naturalne d¼wiêki wystêpuj±ce w przyrodzie, np. szum drzew, ¶piew ptaków, szum p³yn±cej wody, brzêczenie owadów, to d¼wiêki o tej w³a¶nie czêstotliwo¶ci. Czêsto okre¶lana jest te¿ jako czêstotliwo¶æ pitagorejska, bowiem to Pitagoras opracowa³ pierwsze jej zasady. Wed³ug tego uczonego w strojeniu d¼wiêków u¿ywano stosunku 3:2 i wed³ug tego stroju uzyskano d¼wiêk A=432 Hz. Wiêkszo¶æ instrumentów staro¿ytnych strojono w³a¶nie o 432 Hz. Jednak z czasem wielkich przemian wprowadzono strój 440 Hz. Do dzi¶ stosowany jest w muzyce do strojenia instrumentów. Jednak ton ten budzi wiele kontrowersji. A zaczê³o siê ju¿ od samego pomys³u jego wprowadzenia…
Po¿±dana zmiana czy d¼wiêkowa konspiracja?

Teorii na temat przyczyn zmian stroju z 432 Hz na 440 Hz jest wiele. Pocz±tki tej ewolucji siêgaj± 1917 roku. Inicjatywa ta wysz³a od rodziny Rockefellerów (swoj± drog± nale¿±cej do rodów Illuminati), ale zosta³a odrzucona przez ¶wiat muzyczny. Jednak ju¿ rok pó¼niej rz±d USA przyj±³ to jako standard. Nastêpn± legislacjê standaryzuj±c± czêstotliwo¶æ 440 Hz zaakceptowa³y w 1939 roku Anglia oraz Niemcy. ¦wiat muzyczny wci±¿ definitywnie wyra¿a³ swój sprzeciw w tym temacie. Dopiero w roku 1951 na kongresie muzyków w Londynie zaakceptowano ten standard, chocia¿ protestowa³o wielu muzyków, w tym kilku tysiêcy muzyków francuskich wystosowa³o nawet odpowiednie petycje. Ostatecznie w 1953 roku muzyka na ca³ym ¶wiecie zosta³a dostrojona do 440 Hz przez ISO (International Standards Organization).

 

Dlaczego ustalono inne standardy stroju skoro wiêkszo¶æ muzyków z ca³ego ¶wiata siê z tym nie zgadza³a? Pierwsze wyja¶nienie tych zmian, z pozoru bardzo ³agodne i racjonalne, zwi±zane jest z masowym rozpowszechnianiem siê muzyki w erze powstania radia i filmowych ekranizacji. Wobec tego w obliczu wielkiego rozprzestrzeniania siê masowych mediów, zasz³a (podobno) potrzeba ustalenia miêdzynarodowych standardów, które ujednolic± strój muzyczny na ca³ym ¶wiecie. Kolejne wyja¶nienie nie dotyczy ju¿ po¿±danej zmiany, lecz za³o¿eniu odseparowania cz³owieka od Boga. Za³o¿ono, ¿e strój 440 Hz nie wystêpuje na identycznej, naturalnej fali ze Stwórc±, dlatego te¿ cz³owiek oddala siê od Niego. Najbardziej jednak rozpowszechniono teoriê o d¼wiêkowej konspiracji. Otó¿ istnieje teoria, która g³osi, ¿e inicjatorem wprowadzenia owych zmian by³ nazistowski minister propagandy Joseph Goebbels. Znawcy tematu uwa¿aj±, ¿e czêstotliwo¶æ 440 Hz jest czym¶ sztucznym, bardzo nienaturalnym, co ¼le wp³ywa na ludzkie centra energetyczne.

 

Poszukiwacze w±tków spiskowych w tym temacie zaznaczaj±, ¿e implementacja tej czêstotliwo¶ci dopiero po II wojnie ¶wiatowej mia³a za zadanie odpowiednio ukszta³towaæ rzesze ludzkich zachowañ. Do dzi¶ tak naprawdê nie wiadomo, w jakim celu kto¶ mia³by implementowaæ d¼wiêki na takiej czêstotliwo¶ci, jednak mo¿na za³o¿yæ, ¿e „jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieni±dze”, albo o w³adzê, albo o jedno i drugie. Koniec koñców ludzie sami w sobie nie mieli pojêcia i do dzi¶ w wiêkszo¶ci nie maj±, ¿e taki problem jak warto¶ci czêstotliwo¶ci poszczególnych d¼wiêków w ogóle istnieje.

 

Konspiracyjne wyja¶nienie tematu zak³ada jednak, ¿e dziêki przestrojeniu z 432 Hz na 440 Hz stali¶my siê wiê¼niami pewnej ¶wiadomo¶ci, w której dzia³amy, my¶limy i czujemy w okre¶lony, zamierzony sposób. Sposób taki, jaki kto¶ nam wyznaczy³ i z góry narzuci³. A dok³adnie chodzi o aplikowanie nam sta³ego stresu i uczucia presji, nacisku w konsekwencji, których stajemy siê agresywni, nerwowi, mniej odporni na chwiejno¶ci emocjonalne, sk³onni do psychoz i depresji oraz bardziej podatni na wszystkie choroby somatyczne z nowotworem w³±cznie.

 

teraz zastanówmy siê, jak czêsto towarzyszy nam muzyka w stroju 440 Hz? Jak czêsto chodzimy na koncerty, dyskoteki, wk³adamy s³uchawki na uszy, s³uchamy radia w pracy, w samochodzie, w domu… Czy w ogóle zwracamy uwagê na co¶ takiego jak ton d¼wiêku, czy zauwa¿amy ró¿nicê w nim i w naszym zachowaniu? Pos³uchajcie i oceñcie sami na przyk³adach popularnych utworów muzycznych:
ABBA – Dancing Quen

 432 Hz  http://terugnaar432hz.org/mediapool/65/656145/data/ABBA_-_Dancing_Queen_-

440 Hz  http://terugnaar432hz.org/mediapool/65/656145/data/ABBA_-_Dancing_Queen_-
Alizee – J’en Ai Marre

432 Hz http://terugnaar432hz.org/mediapool/65/656145/data/Alizee_-_J_en_Ai_Marre_-

440 Hz http://terugnaar432hz.org/mediapool/65/656145/data/Alizee_-_J_en_ai_marre_-
Celine Dion – Power Of Love

432 Hz http://terugnaar432hz.org/mediapool/65/656145/data/Alizee_-_J_en_Ai_Marre_-

440 Hz http://members.iinet.net.au/%7Ekubik/music/Dion.mp3



http://www.tajemnice-swiata.pl/zakazane-432hz/

« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2017, 23:12:28 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
Strony: [1]
Skocz do:  

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

poradniki rozmowcy darzlubie voters wrzeciono