KOD PESZEROWY I WIEDZA WSPÓŁCZESNA

KOD PESZEROWY => Nowy Testament => Wątek zaczęty przez: Kiara Luty 12, 2017, 15:44:10



Tytuł: OKULTYZM I MASONI......
Wiadomość wysłana przez: Kiara Luty 12, 2017, 15:44:10
Okultystyczne tajemnice droga do ÂświatÂła Dom  Badanie Okultyzmu.

Okultyzm symbolika w Czarodziejskim flecie


(http://www.occult-mysteries.org/images/magic-flute.jpg)

Ilustracja i wyjaÂśnienie nauki okultystycznej symboliki

Powodem wybraliÂśmy sÂłynnÂą masoĂąski opery Mozarta w Czarodziejskim flecie , aby zilustrowaĂŚ praktyczne zastosowanie nauki o symbolikĂŞ, poniewaÂż jest to jeden z najbardziej znanych przykÂładĂłw jak prawdziwy okultyzm prawdy zostaÂły ukryte w oczach.

Jeœli wiesz niewiele lub nic o symbolice sugerujemy zapoznaÌ siê z nasz¹ komentarze na pasku bocznym przed kontynuowaniem. Podobnie, jeœli nie jesteœ zaznajomiony z tematami w Operze mo¿na znaleŸÌ kompletn¹ libretto (tekst) nim na ró¿nych stronach internetowych w jêzyku niemieckim iw t³umaczeniu na jêzyk angielski.

Wprowadzenie


Jak wielu z was bêdzie wiedzia³, Mozart i Schikaneder (który napisa³ libretto) by³y zarówno masoni, w czasie, gdy masoneria by³a bardzo ró¿ni siê od okrojon¹ ezoterycznej "klubu", który od tamtej pory staÌ. W ostatnich latach 18 wieku, kiedy to The Magic Flute sk³ada³, masoneria zachowa³y siê jedne z naukami staro¿ytnych misteriów, aczkolwiek w czêsto zniekszta³cony i niekompletny.

ChoÌ nie znamy pe³nego zakresu ezoterycznej wiedzy autorów, jest prawdopodobne, ¿e Mozart i jego koledzy masoni by³by œwiadomy wielu tematów omówimy naszych ró¿nych artyku³ach , aw szczególnoœci znaczenie i prawdziwe znaczenie Inicjacja.

Mo¿emy jednak bezpiecznie odrzuciÌ pogl¹d popularny wœród wierz¹cych w nonsensowny ¿mudn¹ procedurê z tzw zbli¿aj¹cym siê "zdarzenie", "Planetary Shift", "Wniebowst¹pienie", etc., spopularyzowana przez ró¿ne blogi w ramach "przygotowaÌ siê na zmiany" transparent Mozart by³ uczniem sycylijskiej "adept" Cagliostro. Nie by³o to 18 wieku okultysta inspiracji dla postaci Hierofantem, Sarastro, w operze Mozarta.

Cokolwiek occult 'moce' kolorowy liczyĂŚ mogÂą posiadaÂł, to musi byĂŚ jasne dla kaÂżdego, kto przeszkadza, aby zapoznaĂŚ siĂŞ z Âżyciem i karierÂą Cagliostro, Âże jego postaĂŚ ma wiĂŞcej wspĂłlnego z czarownikiem Goethego "Faust" niÂż Hierofant ÂświĂŞtych misteriĂłw, ktĂłre jest prawdziwym tematem tej opery.

MoÂżemy rĂłwnieÂż odrzucenie rĂłwnie gÂłupie fantazje, Âże Mozart 'rozprzestrzeniaĂŚ tajemnic Izydy "przez jego opery. Bo chociaÂż KrĂłlowa Nocy i staroÂżytnej egipskiej bogini Isis majÂą pewne cechy wspĂłlne, to nie znaczy, Âże oni reprezentujÂą tĂŞ samÂą zasadĂŞ, ani Âże Isis ma coÂś w ogĂłle do czynienia z fikcyjnÂą postaciÂą 'Astara ", ktĂłry twierdzi przez prorokĂłw szaÂł "Ascension, przyszedÂł na ziemiĂŞ z systemu Syriusza 26.000 lat temu.

Isis nie byÂła pozaziemska.

Namiêtnoœci ambicji, zazdroœci i zemsty, które spo¿ywaj¹ Królow¹ Nocy znaleŸÌ ¿adnego odpowiednika w bezwarunkowej mi³oœci, mi³osierdzia i dobroci s¹ zwi¹zane z bogini Izydy i jej kultu.

Ponadto, tajemnice, ktĂłre Mozart nie rozprzestrzeniajÂą siĂŞ za poÂśrednictwem jego opery sÂą tak samo jak ci, Ozyrysa Izydy. Oba bĂłstwa nigdy nie zostaÂły rozdzielone w staroÂżytnym Egipcie, bo wiadomo byÂło, Âże bogowie, podobnie jak czÂłowiek, byÂły podwĂłjne istotami, samiec i samica, z ktĂłrych Âżaden nie moÂże objawiaĂŚ bez drugiego.
Jest to wa¿ny fakt, który zosta³ zignorowany przez tych, którzy uzurpowa³ motywy tej opery, aby wzmocniÌ swoje fantazyjne porz¹dków "Wniebowst¹pienie" i "obecnoœÌ bogini".


Jeœli s¹ to powody Natkn¹³eœ na tej stronie jest bardzo ma³o prawdopodobne, ¿e wszystko, co mamy do powiedzenia bêdzie zdalnie Ciê zainteresuj¹. Jeœli jednak jesteœ naprawdê w poszukiwaniu prawdy a nie dziecinne fantazje, proszê czytaÌ dalej.
Kto i co Isis naprawdê by³o mo¿na odkryÌ dla siebie studiuj¹c Virgin of the World , jedn¹ z najwa¿niejszych ksi¹¿ek, które zachowuj¹ pewne fragmenty hermetycznej m¹droœci staro¿ytnego Egiptu.

Jest to niemoÂżliwe w krĂłtkim analizy takie jak to zbadaĂŚ i wyjaÂśniĂŚ wiele warstw symboliki w Czarodziejskim flecie .

 Najlepsze, co moÂżemy zrobiĂŚ, to mieĂŚ nadziejĂŞ zidentyfikowaĂŚ i wyjaÂśniĂŚ pewne aspekty g³ównych symboli zachĂŞciĂŚ do siĂŞgniĂŞcia dalej, zgodnie z sugestiami, ktĂłre podejmujemy w naszym komentarzu do nauki symbolizmu w pasku bocznym po prawej stronie.
K³adziemy nacisk na s³owo "nauka", poniewa¿ nie ma nic zdalnie wodnisty lub "woo-woo' do monety bie¿¹cej obraŸliwe slang u¿ywany do opisania wiarê w coœ irracjonalnego lub nonsensowny w nauce symbolikê.

Jak kaÂżdy z istotnych nauk, nauka symboliki wymaga uwaÂżnej obserwacji, eksperymentu i dedukcji opartej na staÂłych uniwersalnych praw, jak moÂżna przeczytaĂŚ w naszym komentarzem.

g³ówne Postacie


Zanim weŸmiemy pod uwagê historiê opery i muzyki (która jest pe³na symboliki zbyt), pozwalaj¹ nam spojrzeÌ na g³ównych bohaterów, aby zobaczyÌ, co one oznaczaj¹.

G³ówn¹ rolê w dramacie jest Tamino , kandydat do inicjacji. On jest ksiêciem. To znaczy, ¿e jest ktoœ, kto jest skazany na sukces do swojego ojca, króla. Symbolika jest jasne tutaj.
Tamino jest poczÂątkujÂący, ktĂłrzy jeszcze do nauczenia i opanowania sztuki i nauki, ktĂłre uczyniÂą go krĂłlem, lub inicjowania.

Wkrótce po jego wprowadzeniu do publicznoœci, Tamino spe³nia kolorowy ptak-Catcher Papageno , który jest pó³ cz³owiekiem, pó³ zwierzê, i pokryte piórami.

To nie jest taki zÂły opis niÂższej jaÂźni, czĂŞÂściowo wykupione przez WyÂższej JaÂźni, a czĂŞÂściowo przeklĂŞty przez to pochodzenie zwierzĂŞce (ludzkie ciaÂło swoje z jego namiĂŞtnoÂściami i instynktĂłw), jak moÂżna przeczytaĂŚ w pierwszym artykule w naszym okultystycznych studiĂłw kursu.

Wiêc mo¿emy traktowaÌ jako Papageno ni¿szej jaŸni Tamino, który ma swój kobiecy odpowiednik w kszta³cie rustykalnej Lass, Papagena . Ten temat damsko-mêskich biegnie przez operê, ka¿dy g³ówny bohater koniecznoœci jego (lub jej) o przeciwnym dzia³aniu (lub mo¿emy powiedzieÌ "seks").

Zatem Tamino ma jego Pamina, Papageno jego Papagena, a KrĂłlowa Nocy ma Sarastro, dwa ostatnie rĂłwnieÂż symbolizujÂący KsiĂŞÂżyc i SÂłoĂące Ale to coÂś wiĂŞcej niÂż to Papageno. Dowiadujemy siĂŞ, Âże Âłapie swoje "ptasie dla KrĂłlowej Nocy, ktĂłry w zamian daje mu jedzenie i noclegi. Papageno Âśpiewa:

Jako ptakĂłw Âłapacz jestem znany
starych i mÂłodych w caÂłym kraju.
Wiem, jak ustawiĂŚ maniakĂłw
i gwizdek jak moja zdobycz!


Ptaki by³y symboliczne duszy od najdawniejszych czasów, a nawet dzisiaj widzimy, ¿e Duch Œwiêty przedstawiany jest jako go³êbica w religii chrzeœcijaùskiej.

Ptaki rĂłwnieÂż odegraÂły waÂżnÂą rolĂŞ w ikonografii religijnej staroÂżytnego Egiptu.

MoÂżna wiĂŞc powiedzieĂŚ, Âże Papageno jest nieprzytomny emisariusz jego kochankÂą, KsiĂŞÂżyc, ktĂłry zbiera dusze w jej imieniu.

Czyni to poprzez ustawienie pu³apki na nieostro¿nych. Czy trzeba je wymieniÌ? ChciwoœÌ jest jeden. Lêk jest inny.

Riches to bardzo udana pu³apka rzeczywiœcie, a niewielu wœród "m³odych" i "starych" mog¹ siê oprzeÌ ich atrakcyjnoœÌ. Istnieje wiele "wabiki" w tym œwiecie, które prowadz¹ dobre i nie tak dobre na manowce, a droga do piek³a jest wybrukowana z nimi.

PowiedzieliÂśmy, Âże Pamina reprezentuje ÂżeĂąski odpowiednik Tamino.
Ale ona symbolizuje inne pomys³y te¿, bo jak mo¿na przeczytaÌ w naszym komentarzem na pasku bocznym, istnieje wiele ró¿nych aspektów ka¿dego symbolu, i musimy oprzeÌ siê pokusie, aby spróbowaÌ umieœciÌ zbyt w¹sk¹ interpretacjê na nich, bo brakuje nam wiêksze obrazek.

Pamina jest nie tylko cĂłrkÂą KrĂłlowej Nocy, ale Sarastro teÂż, dlatego moÂżemy powiedzieĂŚ, Âże ma charakter podwĂłjny lub Soli-ksiĂŞÂżycowy.
W jej naturze sÂłonecznej reprezentuje prawdziwÂą duszĂŞ , z ktĂłrÂą WyÂższe Ja stara ponowne zjednoczenie. W swoim ksiĂŞÂżycowym natury reprezentuje ona WyÂższej JaÂźni, ktĂłra jest uwiĂŞziona w materii.
 
Wszystko to bardzo przypomina rzymskiego mitu Prozerpiny, córki Zeusa lub Jowisza, który zostaje porwany przez Hades, w³adca podziemi, wbrew woli matki, Ceres. Jak wykszta³conych wolnomularzy, Mozart i Schikaneder by³by zaznajomiony z tego mitu, a wiêc mo¿e to w³¹czone elementy do ich opery.

Jak widzieliÂśmy do tej pory, Queen of the Night jest personifikacjÂą KsiĂŞÂżyca a wszystko to oznacza, fizjologicznie, psychicznie i duchowo.
Ona boi siĂŞ zarĂłwno za zÂłe i Sarastro, ktĂłry tutaj symbolizuje ÂświatÂło sÂłonecznego ona jest zmuszony do refleksji, ale stara siĂŞ ukryĂŚ przed Tamino, w obawie, Âże bĂŞdzie widziaÂł poprzez swoje fortele.

Sarastro sam symbolizuje wiele wa¿nych zasad, z których ka¿dy mo¿e byÌ ponownie traktowane z ró¿nych aspektów. Ale jego g³ównym zadaniem jest uosobieniem M¹droœci Bo¿ej w kszta³cie Hierofanta który inicjuje Tamino w misteria Izydy i Ozyrysa.

Pozosta³e, drobne znaki symbolizuj¹ ró¿ne aspekty zarówno g³ównych aktorów w dramacie lub uosabiaj¹ konkretne pomys³y lub cechy. Wiêc mo¿emy uznaÌ za s³ugê Sarastro, Monostatos a zawieraj¹cych w sobie najgorsze cechy ni¿szej jaŸni, podczas gdy Papageno reprezentuje lepsze w³aœciwoœci; czêœciowo oswojone i oœwiecony przez jego lepsza po³owa-Prince.

 Jeszcze Monostatos symbolizuje rĂłwnieÂż wady po¿¹dania, okrucieĂąstwa i nienawiÂści, podobnie jak trzy MÂłodzi , ktĂłrzy kierujÂą Tamino i Papageno do ÂświÂątyni MÂądroÂści symbolizujÂą cnoty wytrwaÂłoÂści, cierpliwoÂści i dyskrecji.


Wreszcie, "przebieg³y w¹¿ ", który realizuje Tamino, jak otwiera siê opera, symbolizuje ni¿sz¹ jaŸù, z którego Tamino próbuje uciec. On naprawdê nie mo¿na uciec mu oczywiœcie, ¿e "w¹¿" jest naszym sta³ym towarzyszem ca³ego ziemskiego ¿ycia, w którym tylko œmierÌ cia³a fizycznego mo¿e nas wyzwoliÌ.

Fakt, ¿e w¹¿ ginie na samym pocz¹tku opery sugeruje, ¿e Mozart albo nie zna pe³nych praw inkarnacji na Ziemi, lub ukryte swoj¹ wiedzê, a mo¿e po prostu chcia³ stworzyÌ dramatyczne wejœcie, którego zabicia owej potwór przez s³ugi Królowej nocy z pewnoœci¹ osi¹gnie!

W kaÂżdym razie, to nie zmienia symbolikĂŞ tego przebiegÂłego wĂŞÂża, ktĂłrego kaÂżdy wtajemniczony musi nauczyĂŚ siĂŞ oswoiĂŚ i Sterowanie nie kill-zanim bĂŞdzie mĂłgÂł uzyskaĂŚ wyzwolenie i oÂświecenie.


Symbolika Muzycznej



Po omówieniu g³ównych bohaterów i co one symbolizuj¹, PrzejdŸmy teraz do samej historii, wraz z magiczn¹ muzyk¹ Mozarta, aby zobaczyÌ, jakie dalsze fakty mo¿emy odkryÌ.

Opera zaczyna siĂŞ od uwertury w heroicznej tonacji E-dur. To nie przypadek, ze wzglĂŞdu na wielki motyw inicjacji , ktĂłra jest sercem i duszÂą tej historii.
Sam Mozart uznaÂł, Âże E-dur wywoÂłany dostojeĂąstwie i religii, wiĂŞc nie jest zaskoczeniem, Âże jest dominujÂącÂą myÂślÂą przewodniÂą caÂłej opery. Beethoven wykorzystaÂł sam klucz w jego Eroica Symphony , podobnie jak Holst dla ruchu Jupiter z planet .


Trzy akordy dÂźwiĂŞczny nowo-dur, oddzielonych dÂługimi przerwami, z ktĂłrymi uwertura otwarciu symbolizujÂą TrĂłjcĂŞ, czy uwaÂżamy je z perspektywy chrzeÂścijaĂąskiej, albo jako emblematyczny duszy, umysÂłu i ciaÂła.

Te trzy gÂłoÂśne rozmowy mogÂą byĂŚ rĂłwnieÂż uznane za reprezentowanie trzech oficerĂłw, ktĂłrzy przewodniczyÂł NajÂświĂŞtszych Tajemnic Grecji i Egipcie.

PoczÂątkowo te trzy symbolizuje Stworzyciela, sÂłoĂące i ksiĂŞÂżyc, odpowiednio, ale nowoczesna masoneria traci wewnĂŞtrzne znaczenie tych zasad, chociaÂż zachowuje trzy "oficerĂłw" w swoich rytuaÂłach jak kaÂżdy mason dowie.

PoniewaÂż nie jesteÂśmy muzykami, z Âżalem musimy opuÂściĂŚ dalej i peÂłniejszej interpretacji symboliki muzycznej w Czarodziejskim flecie dla muzykologĂłw wÂśrĂłd naszych czytelnikĂłw.


Czarodziejski flet

AKT PIERWSZY: rozpoczyna poszukiwanie



Na poczÂątku Act One, Tamino znajdzie siĂŞ w puszczy, zalesionej skaÂła porozrzucane, prowadzonej przez wĂŞÂża, o ktĂłrym mowa wczeÂśniej. Las ten moÂżna porĂłwnaĂŚ do "ciemnego lasu", w ktĂłrym Dante traci siĂŞ na poczÂątku swojej Boskiej Komedii .

 Podobnie jak wÂłoski poeta, Tamino modli siĂŞ o ratunek i wybawienie, ale mdleje siĂŞ ze strachem.

ChoÌ jest on nieprzytomny, pojawiaj¹ siê trzy zawoalowane Ladies nios¹c srebrne w³ócznie; S¹ to S³udzy Królowej Nocy . Zabijaj¹ wê¿a i czuwaÌ nad ksiêciem, a¿ siê obudzi.

Podczas Wigilii, Âże zakocha siĂŞ w nim, i walczÂą ze sobÂą o to, kto powinien czuwaĂŚ i posiadajÂą go ... ale ", to nie byĂŚ", ÂśpiewajÂą w ostatnim wersie ich arii.
Czy Mozart ma tĂŞ scenĂŞ symbolizowaĂŚ Fatalne zauroczenie zÂłudzenia materialnego Âświata majÂą do WyÂższej JaÂźni, nie moÂżemy powiedzieĂŚ.

Jednak sÂłowa "nie ma byĂŚ" sugerujÂą, Âże trzy sÂłuÂżebnice KsiĂŞÂżyca uznajÂą, Âże Tamino nie jest dla nich, ale przeznaczone do wyÂższych rzeczy, a wiĂŞc niechĂŞtnie odchodzÂą, aby przekazywanie ich Pani, KrĂłlowa Nocy.

Gdy Tamino budzi widzi martwego wê¿a le¿¹cego u jego stóp, a s³ysz¹c kogoœ podejœcie kryje siê za ska³¹.
Po Papageno ÂśpiewaÂł swoje sÂłynne arie "Ptak-Âłapacza jestem", Tamino dowiaduje siĂŞ o jego dziwaczne goÂścia, ktĂłry udaje, Âże zabiÂł wĂŞÂża.
Ci, którzy wiedz¹ coœ o naturze ni¿szej jaŸni uœmiechnie siê w tym momencie, dla jednego ze swoich mniej sympatycznych cech jest wzi¹Ì kredyt na szlachetne czyny nigdy nie pope³nione, i zak³adamy cnoty nigdy nie posiada³! Po raz kolejny trzy panie Ksiê¿yca enter i odkrywanie fa³sz Papageno, w ukaraÌ go, daj¹c mu wodê zamiast wina, kamieù zamiast bochenków cukru i blokady na ustach zamiast figi on nadziejê.

Wszystko to jest w peÂłni wyposaÂżony w bogatÂą symbolikĂŞ.
Damy obecne Tamino z portretem Pamina, piêknej córki Królowej Nocy i odejœÌ z Papageno, pozostawiaj¹c Tamino patrz¹c na zdjêcie w zdumieniu, która jest wstêpem do jednego z najbardziej poruszaj¹cych arii z opery: " Dies Bildnis ist bezaubernd schÜn " (ten obraz jest urzekaj¹co piêkny).

Jak w kaÂżdej dobrej bajce, natychmiast zakochuje siĂŞ w piĂŞknej ksiĂŞÂżniczce! Czemu nie? Czy ona nie jest jego odpowiednikiem pod kaÂżdym wzglĂŞdem; jego prawdziwa powinowactwo ciaÂła, umysÂłu i duszy?

To dotyka jednego z najg³êbszych tajemnic misteriów, które nie s¹ dopuszczone do ujawnienia. Co mo¿emy powiedzieÌ z Platonem, ¿e: "Mi³oœÌ rodzi siê w ka¿dym cz³owieku, to oddzwania po³ówki naszej pierwotnej natury." Innym aspektem tej tajemnicy to, ¿e:.

"Raz duszy (WyÂższe Ja w naszej terminologii), uwiĂŞzionego w ciele, podniĂłsÂł siĂŞ do postrzegania prawdziwego dobra i prawdy, nie moÂże ponownie powrĂłci PotĂŞga MiÂłoÂści i zapomnienie o wszystkich zÂłych rzeczach, zabraniajÂą duszĂŞ, kto zna jej Maker, aby oddzieliĂŚ siĂŞ od Dobrego ", jak mogÂą czytamy w ksiĂŞgach Hermes .

Wiêc mo¿na powiedzieÌ, ¿e jest to punkt w historii, gdy Tamino prawdziwie "budzi siê" i dowiaduje siê o jego przeznaczeniu i jego misji, choÌ szczegó³y niej jeszcze byÌ rozk³adana do niego. Ten punkt jest w ¿yciu ka¿dego kandydata do inicjacji i mo¿e przybieraÌ ró¿ne formy.


Wyszukiwanie Pamina


Tamino ma siê rozpocz¹Ì na jego poszukiwania Pamina, kiedy Królowa Nocy sama pojawia siê i wyjaœnia mu, ¿e jej córka zosta³a porwana przez Sarastro, Hierofanta œwi¹tyni Izydy i Ozyrysa, i ¿e gdyby j¹, uwalnia bêdzie jego na wieki.

 Papageno obiecuje juÂż nigdy nie le¿¹ po jego k³ódki jest usuwany przez trzy panie KsiĂŞÂżyca.

Tamino otrzymuje teraz na flecie, po ktĂłrym opera nazwie; instrument, ktĂłry magiczne "nada wielkÂą wÂładzĂŞ nad wami, aby przeksztaÂłciĂŚ smutki ludzkoÂści.

" Jest to nagroda za jego lojalnoœÌ i szczeroœÌ; symbolizuj¹cej uprawnieù Ka¿dy kandydat wnioskuj¹cy zysków Inicjacja raz udowodni³ swoj¹ godnoœÌ.

Potencjalni "magicy" ProszĂŞ zwrĂłciĂŚ uwagĂŞ, Âże te 'moce' przyznajÂą Âżadnych innych korzyÂści niÂż moc bĂŞdzie prawdziwej sÂłuÂżby dla ludzkoÂści oraz ochrony, ktĂłry jest automatycznie przedÂłuÂżony do tych, ktĂłrzy pokÂładajÂą wiarĂŞ w Boga.
Taka jest ró¿nica miêdzy œcie¿kami prawych i lewych, jedna prowadzi do ¿ycia wiecznego i wyzwolenia z ziemskim wcieleniu, a drugi do œmierci i niewoli.


Niedawno przeczytaÂłem "wykÂładni" Czarodziejskiego fletu w ktĂłrym autor porĂłwnuje flet do penisa wszystkich rzeczy!

SÂłowa zawiedzie nas. , , chyba powiedzieĂŚ, Âże niektĂłrzy ludzie bĂŞdÂą czytaĂŚ seks we wszystko, co mĂłwi wiele o nich , ale nic w ogĂłle o tej operze.

WiĂŞc zostawmy je do swoich fantazjach i kontynuowaĂŚ naszÂą dyskusjĂŞ.
W tym momencie w operze Papageno, dowiedziawszy siê, ¿e oczekuje siê, ¿e towarzyszyÌ Tamino na jego niebezpieczn¹ d¹¿eniu do ratowania Paminy, bierze strach i mówi, ¿e "ksi¹¿ê mo¿e iœÌ do diab³a!

CeniĂŞ moje Âżycie ..." jak to brzmi znajomo ! Tak rozumuje niÂższego ja w swojej skrajnej ignorancji nic nie widaĂŚ, smaku, zapachu lub rĂŞki w jego chciwych maws. Dlatego teÂż, zdaniem pokornych-rozwiniĂŞtÂą masĂŞ ludzkoÂści, ktĂłra symbolizuje rĂłwnieÂż Papageno i ktĂłre, o ktĂłrym mowa przed chwilÂą, ktĂłrych umysÂły sÂą skoncentrowane poniÂżej niÂż powyÂżej.

Ale trzy panie KsiĂŞÂżyca daje niechĂŞtnie Bird-Catcher magiczny zestaw srebrnych dzwonĂłw, a wiĂŞc, w tej chwili, jest on udobruchana i zgadza siĂŞ towarzyszyĂŚ ksiĂŞciu.

KtĂłry mĂłwi nam, wÂśrĂłd innych dobrych rzeczy, Âże nawet niÂższe samo moÂżna nauczyĂŚ siĂŞ ÂśpiewaĂŚ lepiej dostosowaĂŚ, nawet jeÂśli nie moÂże byĂŚ porĂłwnywana do boskiej symfonii brzmiaÂł dalej przez caÂłkowicie wyzwolonego WyÂższej JaÂźni.

Trzy Ladies teraz powiedzieÌ Tamino i Papageno, ¿e "Trzy ch³opcy, m³odzi, sprawiedliwy, ³agodny i m¹dry, pojawi siê do was w podró¿ Bêd¹ twoi przewodnicy;.

Za ich rady i tylko ich." Symbolika ochrony BoÂżego jest oczywiste w tych liniach i nie wymaga dalszego komentarza.
Kolejna krĂłtka scena przenosi nas do wspaniaÂłej komory w staroÂżytnym stylu egipskim, w ktĂłrym spotykamy sÂługĂŞ Sarastro, Monostatos Moor, a jego wiĂŞÂźnia, Pamina.

Niektórzy krytycy uwa¿aj¹ Monostatos niewyt³umaczalne anomaliê w Czarodziejskim flecie . Na pierwszy rzut oka wydaje siê, raczej dziwne, ¿e taki dok³adnie z³a osobowoœÌ bez jednej zbawcz¹ cech¹ jest zatrudniony w œwiêtej œwi¹tyni poœwiêconej M¹droœci.

Ale spójrzmy g³êbiej. Kaliban, który ma wiele wspólnego z Monostatos, s³u¿y tak¿e m¹drego mistrza, w kszta³cie Adept Prospero w szekspirowskiej Burzy .
Nie mo¿e byÌ tak, ¿e zarówno Mozart i Szekspir staraliœmy siê opowiedzieÌ nam tê sam¹ prawdê; a mianowicie, ¿e m¹droœÌ jest obwarowany ostrymi cierniami i czêsto nosi niepozorny twarz, tym lepiej ukryÌ siê od niegodnych.

Podobnie jak Monostatos ma zamiar zgwa³ciÌ Paminy, Papageno odkrywa j¹ i staje twarz¹ w twarz z Moor. Wystraszony siebie na wygl¹d, obaj uciekaj¹ siê w przeciwnych kierunkach, a Pamina mdleje. Kiedy odzyskuje przytomnoœÌ, Papageno wraca i mówi jej przystojnym ksiêciem kocha j¹ i jest wysy³any przez matkê, by j¹ uratowaÌ.


Przed Portalem MÂądroÂści

W nastĂŞpnej scenie znajdujemy siĂŞ w ÂświĂŞtym gaju, za ktĂłrym widaĂŚ piĂŞknÂą egipskÂą ÂświÂątyniĂŞ.

Masywna, centralny Portal wyryto sÂłowa: "ÂŚwiÂątynia MÂądroÂści". Po obu stronach znajdujÂą siĂŞ mniejsze bramy, jedna po prawej stronie z napisem "ÂświÂątyniĂŞ rozumu", a jeden w lewo "ÂświÂątyniÂą natury".

Tamino jest prowadzony w kierunku œwi¹tyni przez trzy M³odzie¿y, ka¿dy nios¹cy srebrn¹ palm frond. G³ównym symbolika jest jasne: m¹droœci lub równowagi, a tak¿e prawdziwa dusza (m¹droœÌ), otoczony przez Wy¿sz¹ siebie (przyczyny), a sprzeciwia siê ni¿szego ja (charakter), tworz¹c trójcê lub symbolika numer trzy, który biegnie przez opery jak widzieliœmy.


Tamino prosi mÂłodzieÂż, czy bĂŞdzie on w stanie uratowaĂŚ Paminy.

"To nie moÂże ujawniaĂŚ" jest uroczysta odpowiedÂź.
SÂą ponadto doradziĂŚ mu byĂŚ "wierny, cierpliwy i dyskretny." To jest wystarczajÂąco podobny do znanego okultystycznej aksjomatu "wiedzieĂŚ, odwaÂżyĂŚ i milczeĂŚ ', aby nie wymaga dalszego komentarza.
Tamino odwaÂżnie otwiera bramĂŞ prawÂą, ktĂłra prowadzi do ÂświÂątyni rozumu i natychmiast odrzucane przez gÂłos, ktĂłry kaÂże mu wrĂłciĂŚ.
Kolejnym stara bramê lewy, z takim samym skutkiem. Wreszcie powala, ale nie próbuj otwieraÌ (zaznaczyÌ to dobrze), na g³ównej bramie. Drzwi otwieraj¹ siê, ukazuj¹c wieku ksiêdza, który pyta: "Czego szukacie" Do którego Tamino odpowiada: "Wszystko, co nale¿y do Love and Virtue".


CD.....


Tytuł: Odp: OKULTYZM I MASONI......
Wiadomość wysłana przez: Kiara Luty 12, 2017, 15:44:50

CD.....



Istnieje ró¿nica miêdzy otwarciem drzwi i puka na jednym, które nie zostan¹ utracone na uwa¿nym czytelnikiem. Mo¿emy szukaÌ, dopóki nie s¹ niebieskie w twarz; mo¿emy otworzyÌ wiele drzwi i wejœÌ w gmachu nauk okultystycznych, ale nie a¿ KNOCK na drzwiach Wise, bêdzie nasza prawdziwa misja naprawdê zacz¹Ì. Innymi s³owy, "Kiedy uczeù jest gotowy pojawia siê mistrz ".

D³ugi dialog teraz nastêpuje podczas której Tamino (i publicznoœÌ) odkrywa, ¿e nie jest Sarastro bezbo¿nego tyranem opisany przez Królow¹ Nocy, ale dobroczynny Hierofant Œwi¹tyni M¹droœci i Arcykap³ana of the Sun. On dalej dowiaduje siê, ¿e Królowa Nocy nie jest to, co wydaje siê ona albo i ¿e Pamina, choÌ wiêŸnia Sarastro, jeszcze ¿yje. Ksi¹¿ê jest rozradowany w wiadomoœciach i objêciem flet jest zdumiony us³yszeÌ rury pan Papageno w odpowiedzi na jego grê. Jeœli uwa¿amy wy¿sz¹ i ni¿sz¹ samych jako instrumentów, z których ka¿da odpowiada na tego drugiego utworu, ukryty sens tej sceny staje siê jasne. Jest bardzo, ¿e jest ukryty w tej opery w niemal tym oczywisty sposób; czytaÌ, uczyÌ siê, szukaÌ i medytacji!

Pojawia siĂŞ Mistrz


Pamina i Papageno u¿ywaÌ zaczarowane dzwony ptak wzrok, by uciec od niewolników Monostatos 'i do³¹cz Tamino naprzeciwko g³ównej bramy Œwi¹tyni M¹droœci. Brama otwiera siê i Sarastro pojawia siê w triumfalnym wozie ci¹gnionym przez szeœÌ lwów, wraz z procesj¹ kap³anów. On karze Monostatos nakazuj¹c mu zostaÌ pokonany 77 razy na nogi. Tamino i Papageno wejœÌ do œwi¹tyni, aby rozpocz¹Ì swoje badania od dnia wszczêcia. Lew jest nade symbol solarny, a szeœÌ zosta³o nazwane "doskona³oœÌ czêœciach" i "Œlub" przez Pitagorasa , poniewa¿ jest to liczba równa jego czêœci, a ma³¿eùstwo jest ceremonia sankcjonowania produkcjê potomstwa podobny do rodzic. SzeœÌ jest równie¿ numer heksagramu lub szeœcioramienna gwiazda sk³ada siê z dwóch powi¹zanych ze sob¹ trójk¹tów, które ponownie symbolizuje zjednoczenie mê¿czyzny i kobiety w doskona³ej harmonii-bardzo sugestywne uwagi na temat opery.

Sarastro teraz nakazuje, ¿e Tamino i Papageno brane pod œwi¹tyni, aby rozpocz¹Ì ich wszczêcia, dodaj¹c znacz¹co, ¿e: "Po pierwsze musz¹ byÌ oczyszczone ." By³a to pierwsza czêœÌ Misteriów w Grecji i Egiptu, jak Theon Smyrny mówi nam,
Inicjacja zostaÂł podzielony na piĂŞĂŚ czĂŞÂści: "Pierwszym z nich jest ... oczyszczanie, bo nie sÂą tajemnice przekazane do wszystkich, ktĂłrzy sÂą gotowi na ich przyjĂŞcie, ale istniejÂą pewne osoby, ktĂłre majÂą zapobiegaĂŚ za pomocÂą gÂłosu Crier ... poniewaÂż jest to konieczne, aby na przykÂład nie sÂą wydalane z Tajemnic naleÂży najpierw udoskonalane przez niektĂłrych oczyszczenia ".

Przez "oczyszczania" nie ma na abstynencjĂŞ seksualnÂą, jak wielu uwaÂża, ani ascezy, ale oczyszczenie zÂłym myÂśleniem i niewÂłaÂściwych postaw, ktĂłrych opera dostarcza wielu przykÂładĂłw w postawie i zachowaniu Papageno!

AKT DRUGI: Initiation

Akt II rozpoczyna siê wraz z pojawieniem siê Sarastro i jego kap³anów w dostojnym procesji, nios¹c liœci palmowych. Kiedy mia³y swoje stanowiska brzmi¹ trzy wybuchy na ich tr¹bek. Wiêc znowu s³yszymy trzy akordy, które przebiegaj¹ przez opery niczym z³ot¹ nici¹, oznaczaj¹cy trzech zasad cia³a, umys³u i duszy. Sarastro teraz wzywa Izydy i Ozyrysa obdarzyÌ ich m¹droœÌ na Tamino i skierowaÌ swoje kroki w swoim nadchodz¹cym Inicjacji.

Pierwszy test

W nastêpnej scenie Noc spad³a w s¹dzie przed œwi¹tyni¹. Dwóch ksiê¿y wejœÌ i zdj¹Ì opaski z dwóch kandydatów. Jest to istotne, gdy¿ Night to jedyna pora dnia, gdy dolne samych ludzkoœci œpi i Wy¿sze Ja jest zwolniony z organizmu przez chwilê.
Noc jest równie¿ symbolicznym wiêkszego Light, teraz maj¹ byÌ ujawnione, których kandydat nie mo¿e postrzegaÌ wczeœniej ze wzglêdu na jego omacku-symbol œlepoty ni¿szej jaŸni, która nie pozwoli na najmniejszy promyk œwiat³a, aby rozwiaÌ to ignorancja. ByÌ mo¿e zastanawiasz siê, dlaczego w tym momencie istniej¹ DWA kandydaci do inicjacji. OdpowiedŸ brzmi: istnieje tylko JEDEN ; Papageno, jak ju¿ wspomniano, jest po prostu ni¿sza jaŸù Tamino i OBA korzyœci (na ró¿ne sposoby) od inicjacji do wewn¹trz tajemnicy których nam nie wolno ujawniaÌ.

Papageno teraz wyznaje swoje lĂŞki, emblematyczny rezystancji niÂższej jaÂźni, a Tamino wypomina mu za brak odwagi. Dwaj ksiĂŞÂża powrĂłciĂŚ przetestowaĂŚ determinacjĂŞ Tamino w celu ratowania Paminy i jego odpowiedzi udowodniĂŚ zadowalajÂące. Papageno jest zachĂŞcony obietnicÂą Âżony.
Obie s¹ teraz poleci³ milczeÌ w obecnoœci kobiet, bez wzglêdu na to prowokacja. "Strze¿ siê od kobiecych sztuczek", mówi¹ kap³ani. Na pierwszy rzut oka brzmi to raczej mizoginicznym, ale musimy pamiêtaÌ, ¿e ca³a opowieœÌ o Czarodziejskim flecie jest symboliczny, a nie dos³owne .

 "Kobieta" jest symbolem materii, podobnie jak "Man" jest symbolem Ducha. Te dwa archetypy nigdy nie powinny byĂŚ mylone z ich czysto ludzkich wyraÂżeĂą. Badanie rozpoczyna siĂŞ na dobre wraz z pojawieniem siĂŞ trzy panie ksiĂŞÂżyca, ktĂłrzy zatrudniajÂą co fortel, aby uzyskaĂŚ dwĂłch kandydatĂłw mĂłwiĂŚ. Podczas gdy Tamino pozostaje niezÂłomny, Papageno waha i przyznaje, Âże nie moÂże zapobiec zĂŞbami w obliczu ataku werbalnego Ladies '.

Ka¿dy, kto powa¿nie praktykowana medytacja bêdzie wiedzia³, jak trudno jest wyciszyÌ nieustanne gadanie dolnej siebie i ca³kowicie zrelaksowaÌ swoje cia³o tak, ¿e przestaje go czuÌ w ogóle. W koùcu odejœÌ Lunar panien, pokonany, towarzyszy grzmot i b³yskawica, a kap³ani ponownie wprowadziÌ pogratulowaÌ Tamino na jego pomyœlnym zakoùczeniu swojej pierwszej próbie. Mo¿emy wiêc powiedzieÌ, ¿e istot¹ tego badania jest samokontrola , która jest pierwszym i najtrudniejszym lekcji ka¿dy kandydat do inicjacji musi siê nauczyÌ.

Interlude: wiara PAMINA jest testowana


Scena teraz zmienia siĂŞ w ogrodzie, w ktĂłrym Pamina leÂży Âśpi na kanapie, oglÂąda Monostatos. Jest zdeterminowany, by zgwaÂłciĂŚ ksiĂŞÂżniczkĂŞ, ale kiedy slinks do przodu, Âżeby jÂą pocaÂłowaĂŚ, KrĂłlowa Nocy wchodzi i oferuje sztylet do cĂłrki, z ktĂłrym zabiĂŚ Sarastro. Podczas aria Âże teraz nastĂŞpuje KrĂłlowÂą mĂłwi Paminy Âże jeÂśli ona nie zabija Sarastro ona porzucenia i wyprzeĂŚ jÂą na zawsze.

Monostatos wraca i porywa sztylet z oszoÂłomienia ksiĂŞÂżniczki. JeÂśli ona wybiera go kochaĂŚ mĂłwi jej, bĂŞdzie on uratowaĂŚ jej Âżycie. Ale ona odmawia, a Monostatos ma zamiar jÂą noÂżem, gdy pojawi Sarastro, zatrzymuje go i wysyÂła go.

The Moor spieszy siê do przy³¹czenia siê do Królowej Nocy w obalenia rz¹dów Sarastro i Pamina b³aga Sarastro nie karaÌ matkê, do której Papie¿ odpowiada: "W tych œwiêtych salach zemsta nie ma miejsca
A jeœli cz³owiek powinien spaœÌ, mi³oœÌ prowadzi go z powrotem do s³u¿by.
 NastĂŞpnie, w parze z przyjacielem, idzie, treœÌ i szczĂŞÂśliwy, do lepszej ziemi. " Scena ta jest obarczona g³êbokiej symboliki, zwÂłaszcza Âże wiele puÂłapek dolna siebie zatrudnia zachowaĂŚ WyÂższa podporzÂądkowane i zapobiec jego wyzwolenie.

Drugi test

Tamino i Papageno nakazuje milczeĂŚ, a nastĂŞpnie zostawiĂŚ w spokoju.

Brzydka stara kobieta (Papagena w przebraniu) pĂŞta i czaty z Papageno, mĂłwiÂąc mu, Âże ma osiemnaÂście lat i Âże ma ukochanÂą nazwie Papageno. Ale tak jak ona ma zamiar ujawniĂŚ swoje nazwisko, gÂłoÂśny huk grzmotu wysyÂła jej szuranie dala.
Trzy M³odzie¿ powrót, przynosz¹c Czarodziejski flet i dzwonki z nimi, i stó³ ob³adowany jedzeniem i piciem magicznie wznosi siê z ziemi. Jak mo¿na by³o siê spodziewaÌ, Papageno zjada podczas Tamino gra na flecie.

Pamina wchodzi, sporz¹dzony przez dŸwiêk. Uznaj¹c jej kochanka, ona pyta go, ale on utrzymuje swoj¹ przysiêgê milczenia i wniosków j¹. Nawet Papageno milczy raz jak jego usta s¹ zbyt pe³ne jedzenia mówiÌ! Pamina mówi, ¿e zabije siê, jeœli Tamino jej nie kocha bardziej. Ona wychodzi powoli i ze smutkiem. Papageno i Tamino s³ychaÌ tr¹bki nazywaj¹c je dalej i ptak wzrok jest si³¹ zaprowadzony przez swego pana.

Nie mo¿emy pozwoliÌ na wiele ró¿nych pasm w tej scenie, aby przes³oniÌ nam jego podstawowych znaczeù. Co jest testowane s¹ tu jest wiara . Wiara Tamino w swoich m¹drych instruktorów i jego poszukiwania, a wiara Pamina w ich mi³oœci. Wiara zosta³ nazwany wiele rzeczy przez wiele natchnionych poetów i filozofów, ale najprawdziwsza definicja to jest wiara w to, o czym nie ma dowodów na zewn¹trz.

Wiara prowadzi przez ciemnoÂści tego Âświata do lepszej ziemi, jak Sarastro wyjaÂśnia w poprzednim miejscu. Im silniejsze i bardziej oÂświecony wiary, tym wyÂższa bĂŞdzie Realm zdobyty dziĂŞki niemu. Bez wiary nie moÂże byĂŚ zwyciĂŞstwo w niczym, ani nie moÂże byĂŚ osiÂągniĂŞty Inicjacja bez niego.

Przygotowania do trzeciego i ostatniego testu



Scena zmienia siĂŞ do wnĂŞtrza piramidy, do ktĂłrego kapÂłani marca kierowanÂą przez Sarastro, ktĂłry pochwala Tamino za wiarĂŞ.
Pamina doprowadza siĂŞ, by powiedzieĂŚ jej poÂżegnania do ksiĂŞcia, ktĂłry uspokaja jÂą, Âże bogowie chroniÂą go od wszelkiego zÂła i Âże bĂŞdÂą one ponownie zjednoczyÂł siĂŞ ponownie, gdy jego misja jest realizowane.

ZarĂłwno lament ich separacjĂŞ, ale jednoczeÂśnie Tamino pozostaje mocny w wierze, waha PAMINA i boi siĂŞ, Âże jej kochanek umrze podczas swojej nadchodzÂącej prĂłby.
Tutaj Pamina symbolizuje w±tpliwo¶ci i lêki, które dotykaj± ka¿dego kandydata, gdy realizacja tego, co Inicjacja NAPRAWDÊ oznacza, za¶wita upon nich. Widzimy to w Ewangelii, kiedy Jezus modli siê:

"Ojcze mĂłj, jeÂśli to moÂżliwe, niech ominie ten kielich ode Mnie ..." ( Mt 26,39). Jezus odnosi siĂŞ konkretnie do tych okropnych badaniach o wszczĂŞciu wczeÂśniejszym wierszem w tej samej Ewangelii, kiedy mĂłwi do swoich uczniĂłw:

"Nie wiecie, o co prosicie Czy moÂżecie piĂŚ kielich, ktĂłry ja bĂŞdĂŞ piÂł i byĂŚ ochrzczeni. chrzest, Âże jestem ochrzczony? "
Tymczasem Papageno odnajduje siĂŞ zamkniĂŞty w komorze otoczonej murami pÂłomienia.

 MĂłwi mu niewidzialnych straÂżnikĂłw, Âże pragnie niczego wiĂŞcej niÂż kielichem wina, ale kiedy magicznie pojawia siĂŞ i pije go, jest on nagle pokonany przez nowych emocji i Âśpiewa komicznÂą ariĂŞ, w ktĂłrej modli siĂŞ za ÂżonĂŞ, aby zÂłagodziĂŚ jego tĂŞsknota za towarzystwem.

Papagena, wci¹¿ przebrany za star¹ babê, pochodzi hobbling siê, wsparty na kiju. Mówi Papageno, ¿e musi j¹ zaakceptowaÌ lub umrzeÌ w spokoju, a on zgadza siê byÌ jej wierny. Jej przebranie razu odpada, a ona objawia siê w swojej prawdziwej i bardzo m³oda, ³adna forma, wys dok³adnie jak ³apacz ptaków, ale jeszcze nie okaza³ siê godnym niej, a wiêc jest ona odprowadzana.

Interlude: Pamina grozi odebraĂŚ sobie Âżycie


JesteÂśmy obecnie transportowane do maÂłego ogrodu tuÂż przed Âświtem, w ktĂłrym trzy MÂłodzi potajemnie czuwaĂŚ nad Paminy z daleka.
Ona jest obok siebie z Âżalu i ma zamiar zanurzyĂŚ sztylet w jej wÂłasnej piersi, aby zakoĂączyĂŚ jej mĂŞki, kiedy mÂłodzieÂż interweniowaĂŚ i powstrzymaĂŚ jÂą, mĂłwiÂąc:

"NieszczĂŞÂśliwa dziewczyna, zaniechaĂŚ JeÂżeli TwĂłj mÂłody czÂłowiek to zobaczyĂŚ, to on umrze z rozpaczy! , bo on kocha tylko ciebie. " Pamina pozostaje nieprzekonany, pytajÂąc, dlaczego Tamino ukrywaÂła swoich uczuĂŚ od niej i nie odzywa siĂŞ do niej podczas drugiego testu.

Trzy MÂłodzieÂż PrzyznajĂŞ, Âże nie moÂże powiedzieĂŚ jej przyczyny, ale oferujÂą pokazaĂŚ Tamino do niej, dziĂŞki czemu moÂże ona wie, Âże on naprawdĂŞ jÂą kocha.

rozpoczyna siĂŞ test koĂącowy

Tamino i Pamina mog¹ teraz podj¹Ì trzeci¹ i ostatni¹ próbê razem. Po raz kolejny na klucz do majestatycznego E-dur. Widzimy dwa du¿e Góry; jeden z grzmi¹cym wodospadem, drugi ogieù odbijanie.

Dwa kapÂłani odziani w czarne zbroje oÂłowiu w Tamino, intonujÂąc nastĂŞpujÂące wersety zaadaptowany z Psalmu 12:
On, który podró¿uje tych pracoch³onnych œcie¿ek byÌ oczyszczony przez ogieù, woda, powietrze i ziemia.

Jeœli on pokonuje swój lêk przed œmierci¹, bêdzie podnosiÌ siê z ziemi, wznieœÌ ku niebu! W zwi¹zku z tym wy¿szym poziomie mo¿e on poœwiêciÌ siê w ca³oœci do misteriów.

MoÂżna powiedzieĂŚ, Âże te znaki symbolizujÂą proces przez elementy, kaÂżdy element staÂły dla konkretnego znaczeniu (np wzroku i sÂłuchu), jak rĂłwnieÂż okreÂślony zaletÂą i odpowiadajÂące imadÂła.

Jeœli chcesz dowiedzieÌ siê wiêcej o symbolice nieod³¹czne w takich Inicjacji to najlepszy i najprawdziwszy Opis wiemy mo¿na znaleŸÌ w The Quest of Ruru , przez J Michaud dr.

Nie bez znaczenia jest, Âże w tym momencie w historii, samce i samice spotykajÂą siĂŞ po raz pierwszy. Bo bez harmonijnej jednoÂści tych pozytywnych i negatywnych polaryzacji Inicjacja nie moÂże byĂŚ osiÂągniĂŞty.

Tamino i Pamina przejœÌ przez drzwi do œwi¹tyni o wszczêciu postêpowania, które zamykaj¹ siê za nimi szybko. Nie widzimy tego, co dzieje siê dalej, nie nale¿y spodziewaÌ siê, bo takie rzeczy s¹ tajne i nie PRAWDZIWY Inicjowanie nigdy nie ujawni³ je, choÌ mog¹ one wskazywaÌ , jak Apuleius-an Inicjowanie z Isiac Mysteries-zrobi³, kiedy powiedzia³:

 "podszedÂłem do granic Âśmierci, a po nadepn¹³ na progu Prozerpiny, wrĂłciÂłem od nich, sÂą ponoszone przez wszystkie elementy. na pó³nocy widziaÂłem SÂłoĂące Âświeci z jasnym ÂświatÂłem, a ja zbliÂżyÂł obecnoœÌ bogĂłw poniÂżej oraz Bogowie powyÂżej i staÂł blisko i ich czciÂł.
Otom zwiÂązane wam rzeczy, ktĂłre choĂŚ sÂłyszaÂł przez ciebie, musi koniecznie pozostaĂŚ w niewiedzy. "

PrzywoÂłujĂŞ do wtajemniczonych!

Podwójny Inicjowani teraz ponownie pojawiÌ siê w œwiec¹cym œwiat³em, a kap³ani œpiewaÌ radosne pean pochwalny i dziêkczynienia. Oto nasza opowieœÌ o inicjacji koùczy, ale opera kontynuuje Papageno koùcu s¹ po³¹czone ze Papagena podczas Monostatos i Królowa Nocy zrobiÌ ostatni daremnej próbie ataku na œwi¹tyniê M¹droœci.

Oni siĂŞ nie uda, a caÂła scena zamienia siĂŞ w gigantycznÂą sÂłoĂącu, w ktĂłrym widzimy Sarastro towarzyszy Tamino i Pamina ubrany w szaty kapÂłaĂąskie, w otoczeniu wszystkich kapÂłanĂłw ÂŚwiÂątyni, podczas gdy trzy MÂłodzieÂży trzymajÂą kwiaty w ich rĂŞkach. WspĂłlnie ÂśpiewajÂą:


ChwaÂła wtajemniczonych!
Masz przenikn¹³ mrok!
DziĂŞki niech bĂŞdÂą do ciebie, Osiris!
DziĂŞki tobie, Isis!
MĂŞstwo jest zwyciĂŞska,
A w nagrodĂŞ,
Korony Beauty and Wisdom
z jego wiecznego diadem!

Do ktĂłrego moÂżemy tylko dodaĂŚ "Amen" i dziĂŞki Bogu za zwyciĂŞstwo otrzymuje.

Wniosek

MoÂżesz myÂśleĂŚ, Âże odkryliÂśmy duÂżo symboliki w Czarodziejskim flecie , ale zapewniam CiĂŞ, Âże jak wyjaÂśniono w naszym wstĂŞpie, mamy, ale powierzchownie ukrytego znaczenia tego natchnionego arcydzieÂło.

Sama muzyka, której nie mieliœmy czasu, aby omówiÌ, jest godny najg³êbszej badania. Jeœli uda³o nam siê pokazaÌ, ¿e, parafrazuj¹c s³owa Bulwer-Lytton, Czarodziejski flet jest "wype³niona Boskiej Prawdy dla tych, którzy mog¹ je zrozumieÌ i muzycznej ekstrawagancjê dla tych, którzy nie mog¹" naszej pracy zostan¹ sowicie wynagrodzeni ,

Jeœli nauczyliœmy siê czegoœ z tego artyku³u mog¹ tak¿e magi¹ pere³ -a Bajkowa rozs¹dnego doros³ych, jak Adept i Imp -a wysoki opowieœÌ o pokusie devilry i magii. Obie historie zawieraj¹ szereg wa¿nych prawd okultystycznych ukrytych pod p³aszczykiem symboliki i alegorii.

http://www.occult-mysteries.org/symbolism.html

 
© Prawa autorskie occult-mysteries.org. ArtykuÂł dodany 26 sierpnia 2014 Zaktualizowano 7 lutego 2017.


Tytuł: Odp: OKULTYZM I MASONI......
Wiadomość wysłana przez: Kiara Wrzesień 24, 2019, 23:49:26

WÂładza nad ludzkoÂściÂą.... zapĂŞdy pewnych opcji ...

Ostrzegam.. materia³ jest bardzo kontrowersyjny.. ka¿dy czyta na w³asn¹ odpowiedzialnoœÌ.. ja wstawiam jako punkt widzenia... nie 100% pewnik.


“WÂładza absolutna paĂąstwa bĂŞdzie funkcjÂą absolutnej swobody kaÂżdej jednostkowej woli.” – Comte de Fenix
Przeskocz do treÂści

    Informacje

« KONSPIRACJÊ CZAS ZACZYNAÆ? – Henryk PajÂąk (e-book)
GRABARZE POLSKIEJ NADZIEI 1980-2005 – Henryk PajÂąk (e-book) »
ROTSZYLDOWIE WKRACZAJA DO GRY O GLOB – Henryk PajÂąk (e-book)

ROTSZYLDOWIE WKRACZAJA DO GRY O GLOB ..

Rothschildowie wkraczajÂą do gry
Written by Henryk PajÂąk

„Rojenia” IluminatĂłw o panowaniu nad Âświatem zapewne pozostaÂłyby tylko rojeniami, gdyby ich program nie pokrywaÂł siĂŞ z d¹¿eniami wielkiej finansjery Âżydowskiej, zwÂłaszcza z ambicjami RothschildĂłw. Oni, potem Rockefellerowie : nastĂŞpni giganci Lichwy, podejmujÂąc wspó³pracĂŞ z Iluminatami i finansujÂąc ich, stworzyli sprawny system podboju Europy: finansowego, politycznego, ideologicznego. Dodali wiĂŞc potĂŞÂżnego dynamizmu „teoretyzujÂącym” Iluminatom.

Wybieramy siĂŞ w dÂługÂą podró¿ Âśladami „dynastii” RothschildĂłw, „ojcĂłw zaÂłoÂżycieli” nowoczesnego systemu bankowego, bezwzglĂŞdnej Lichwy, wkrĂłtce dyktujÂącej warunki panujÂącym gÂłowom ksi¹¿êcych rodĂłw i paĂąstw. To wĂŞdrĂłwka do pierwocin RzÂądu ÂŚwiatowego.
ProtopolastÂą rodu byÂł Mayer Amschel Rothschild. Kilku przodkĂłw Mayera byÂło rabinami. Uprawiali okultyzm, kaba³ê, frankizm, a w domach wspó³czesnych RothschildĂłw potajemnie praktykuje siĂŞ „ucywilizowany” satanizm z silnym akcentem babiloĂąskiej magii.

NiezbĂŞdna jest tu dygresja dotyczÂąca wspó³czesnego judaizmu ortodoksyjnego, gdyÂż ten kontekst pozwala zastanowiĂŚ siĂŞ nad religijnoÂściÂą wspó³czesnego Âżydostwa ortodoksyjnego, do ktĂłrego przyznajÂą siĂŞ wielkie „rody” wielkiej finansjery Âżydowskiej. Judaizm talmudyczny, to nie jest judaizm biblijny, starotestamentowy, tylko judaizm rabiniczny, wykoncypowany, trwajÂący do koĂąca XVIII wieku. Chodzi o to, jak wyjaÂśnia Izrael Szahak w ksi¹¿ce „ÂŻydowskie dzieje i religia” (wyd. Filior Publishing Warszawa-Chicago 1997/, Âże judaizm rabiniczny byÂł daleki od monoteizmu i to samo dotyczy wspó³czesnego judaizmu ortodoksyjnego:

Upadek monoteizmu /Âżydowskiego – H.P./ nastÂąpiÂł niemal rĂłwnoczeÂśnie z rozpowszechnieniem siĂŞ mistycyzmu Âżydowskiego /kabaÂła/, ktĂłry rozwin¹³ siĂŞ w XII i XIII wieku, a pod koniec wieku XVI opanowaÂł niemal wszystkie waÂżniejsze oÂśrodki judaizmu/… ZnajomoœÌ tych idei oraz ich zrozumienie waÂżne jest z dwĂłch zasadniczych powodĂłw. Po pierwsze, bez tej wiedzy niemoÂżliwe jest zrozumienie zasad wiary mojÂżeszowej w jej klasycznym okresie. Po drugie, idee te w znacznym stopniu ksztaÂłtujÂą religijnoœÌ wielu izraelskich politykĂłw – a takÂże wiĂŞkszoœÌ liderĂłw Gusz Emunim /ruch Âżydowski ksztaÂłtowany przez kaba³ê – H.P./. WywierajÂą teÂż poÂśredni wpÂływ na syjonistycznych przywĂłdcĂłw ró¿nych partii, w tym rĂłwnieÂż ugrupowania syjonistycznej lewicy, a zatem nadal odgrywajÂą waÂżnÂą rolĂŞ politycznÂą.

Izrael Szahak wyjaœnia dalej, ¿e wed³ug kaba³y, Wszechœwiatem nie rz¹dzi jeden Bóg, lecz wiele bóstw, z których ka¿de ma inne w³aœciwoœci, ingeruje w okreœlone dziedziny ¿ycia ¿ydowskiego; maj¹ one okreœlony zasiêg wp³ywów i zakres w³adzy, nadany im przez nieokreœlon¹ Praprzyczynê. Kaba³a nie jest wiêc systemem monoteistycznym, tote¿ wszêdzie tam, gdzie ¯ydzi postêpuj¹ zgodnie z kaba³¹, nie wierz¹ oni w jednego Boga, choÌ niektórym mo¿e siê tak wydawaÌ. Ogromn¹ rolê odgrywaj¹ tu rytua³y, zarówno rytualne s³owa jak i gesty, np. mycie d³oni przed i po posi³ku. Ten skomplikowany system interpretacyjny ma dla chrzeœcijan, zw³aszcza dla protestantów wa¿ne znaczenie rozpoznawcze, interpretacyjne. Znów Izaak Szahak:

Panuje jeszcze jedno b³êdne przekonanie dotyczÂące judaizmu, szczegĂłlnie rozpowszechnione wÂśrĂłd chrzeÂścijan bÂądÂź ludzi znajdujÂących siĂŞ pod wpÂływem chrzeÂścijaĂąskiej tradycji i kultury. Chodzi o poglÂąd, wedÂług ktĂłrego judaizm jest „religiÂą biblijnÂą”; innymi sÂłowy, Âże w Judaizmie Stary Testament zajmuje takie samo centralne miejsce jako ÂźrĂłdÂło prawa, jak dla protestantyzmu czy katolicyzmu Pismo ÂŚwiĂŞte/…/ Wiele, a byĂŚ moÂże wiĂŞkszoœÌ tekstĂłw biblijnych, zalecajÂących okreÂślone praktyki religijne i obowiÂązki, odczytywanych jest przez tradycyjny judaizm i wspó³czesnÂą ortodoksjĂŞ zupeÂłnie inaczej /czy wrĂŞcz odwrotnie/, niÂż je rozumiejÂą chrzeÂścijanie czy inni uwaÂżni czytelnicy Starego Testamentu, ktĂłrzy traktujÂą tekst dosÂłownie. Podobny podziaÂł wystĂŞpuje we wspó³czesnym Izraelu: z jednej strony mamy tu do czynienia z osobami ksztaÂłconymi w Âżydowskich szkoÂłach religijnych, z drugiej zaÂś z ludÂźmi, ktĂłrzy zdobywali wiedzĂŞ w hebrajskich szkoÂłach Âświeckich, gdzie uczy siĂŞ wÂłaÂśnie „normalnego” rozumienia Starego Testamentu1.

To pewne, Âże protoplasta rodu RothschildĂłw- Mayer Rothschild byÂł wychowany przez rabinĂłw – dziadkĂłw w duchu judaizmu tradycyjnego, talmudycznego.
Nazwisko wszechpotĂŞÂżnej w XIX i XX wieku „dynastii” bierze swoje poczÂątki we Frankfurcie, mateczniku IluminatĂłw. Najstarszy znany przodek RothschildĂłw nazywaÂł siĂŞ Uri Feibesh, ÂżyjÂący w XVI w. Jego potomkowie zamieszkiwali w domu o nazwie Red Shield – „Czerwona Tarcza /szyld/. Moses Bauer ÂżyjÂący w XVII wieku byÂł praprawnukiem Uri Feibesha. WiĂŞkszoœÌ czÂłonkĂłw tej rodziny w kilku pokoleniach trudniÂła siĂŞ handlem detalicznym na Judengasse – Âżydowskiej alei Frankfurtu stanowiÂącej tradycyjne Âżydowskie getto.

Mieli oni pochodzenie aszkenazyjskie, czyli pochodzili ze wschodu, w przeciwieĂąstwie do ÂŻydĂłw sefardyjskich, pochodzÂących g³ównie z Hiszpanii i WÂłoch. Staje siĂŞ tu niezbĂŞdna dygresja do pochodzenia ÂŻydĂłw aszkenazyjskich, ktĂłrych sefardyjscy traktowali i nadal /po cichu/ traktujÂą jako faÂłszywych ÂŻydĂłw lub caÂłkiem jak nie-ÂŻydĂłw, a w najlepszym razie ÂŻydĂłw „gorszego” gatunku w rasistowskim tego sÂłowa znaczeniu. Te rozró¿nienia byÂłyby w koĂącu nieistotne dla g³ównego nurtu naszej pracy gdyby nie fakt, Âże zagÂłada 2-3 milionĂłw ÂŻydĂłw przez hitlerowskie Niemcy dotyczyÂła niemal wy³¹cznie zagÂłady ÂŻydĂłw aszkenazyjskich, wschodnich, toteÂż caÂłe zachodnie Âżydostwo sefardyjskie, choĂŚ nie tylko ono, nie uczyniÂło dosÂłownie nic, aby ratowaĂŚ ÂŻydĂłw wschodnich, a mieli na to wielkie moÂżliwoÂści, od bombardowaĂą poprzez wykup, np. kilkuset tysiĂŞcy ÂŻydĂłw wĂŞgierskich na przeÂłomie lat 1943/44, w czym chciaÂł poÂśredniczyĂŚ osÂławiony ÂŻyd Adolf Eichmann, lecz ÂŻydzi Zachodu, zwÂłaszcza amerykaĂąscy, nie chcieli na to wysupÂłaĂŚ stosownych kwot, jak rĂłwnieÂż towarĂłw ¿¹danych przez NiemcĂłw: ciĂŞÂżarĂłwek, kawy, etc. ÂŻydowska haĂąba doskonale znana w literaturze tego tematu.

SiĂŞgamy wiĂŞc do genezy Âżydostwa wschodniego. SÂą to Chazarowie, owi ÂŻydzi „gorszego gatunku”, przy czym nie posiadamy danych co do tego, czy „dynastia” RothschildĂłw pochodzi z ÂŻydĂłw wschodnich – chazarskich, czy mieszanych aszkenazejsko-sefardyjskich, z obydwu tych odÂłamĂłw „zmiksowanych” w wiekach poprzednich. Nie rozstrzyga tego dylematu fakt, Âże dziadek i pradziadek Mayera byli rabinami „klasycznymi”, „tradycyjnymi”, czyli talmudycznymi. Nie jest to kryterium pozwalajÂące na rozstrzyganie, czy pochodzili z ÂŻydĂłw sefardyjskich, czy aszkenazyjskich.

Rosja jeszcze nie istniaÂła jako byt paĂąstwowy, gdy na nizinach nadwo³¿aĂąskich istniaÂło juÂż silne paĂąstwo chazarskie. Chazarowie byli turko-tatarami. Prowadzili handel z sÂąsiadami, m.in. handel niewolnikami, co byÂło ich specjalnoÂściÂą, na skutek tego czĂŞsto robili wypady „po Âżywy towar” na tereny plemion sÂłowiaĂąskich.

W siĂłdmym i Ăłsmym stuleciu judaizm zacz¹³ przenikaĂŚ do Chazarii przez rabinĂłw konstantynopolskich. W rosyjskich legendach czĂŞsto pojawia siĂŞ zwrot: „Wielki ÂŻydowin”, z ktĂłrym ĂłwczeÂśni Rosjanie toczyli czĂŞste potyczki obronne na „Dzikich Polach”. Byli to chazarscy najeÂźdÂźcy, a nie ÂŻydzi – semici. W 965 roku SÂłowianie „skrzyknĂŞli siĂŞ” i dokonali g³êbokiego rajdu na ziemie ChazarĂłw pod wodzÂą kijowskiego ksiĂŞcia ÂŚwiĂŞtopeÂłka /SwiatopeÂłka/. Skorzystali w tym z finansowej pomocy Bizancjum, ktĂłremu Chazarowie takÂże dawali siĂŞ siĂŞ we znaki.

S³owianie spalili wtedy g³ówne miasta chazarskie: Itil, Bia³¹ Wie¿ê i Samender. Pognali te¿ w niewolê tylu Chazarów, ilu tylko zdo³ali pojmaÌ.
Obecnie ocenia siĂŞ, Âże ponad 80 procent populacji Âżydowskiej na Âświecie, to „aszkenazyjskie” grupy wschodnich chazarskich ÂŻydĂłw, ró¿niÂących siĂŞ od ÂŻydĂłw poÂłudniowo-zachodniej grupy zwanej „sefardyjskÂą”. Ci aszkenazyjscy ÂŻydzi nie sÂą ÂŻydami tylko Chazarami, ktĂłrzy przyjĂŞli judaizm choĂŚ w indywidualnych przypadkach sÂą w ró¿nym stopniu skoligaceni z ÂŻydami.
O aszkenazyjskich ÂŻydach pisaÂł doœÌ obszernie prof. Feliks Koneczny w ksi¹¿ce „Cywilizacja bizantyĂąska” /Londyn 1973/ oraz w „Cywilizacji Âżydowskiej”, a takÂże brytyjski pisarz i dziennikarz Artur Kestler w ksi¹¿ce „Trzynaste pokolenie” /The Thirteenth Tribe’/, w ktĂłrej ten autor /pochodzenia Âżydowskiego/ wykazuje przekonujÂąco, Âże on sam jak i wszyscy jego rodacy – ÂŻydzi aszkenazyjscy nie sÂą semitami, tylko w prostej linii potomkami ChazarĂłw. Dowodzi, Âże tak silne w tamtych wiekach plemiĂŞ ChazarĂłw nie mogÂło znikn¹Ì bez Âśladu. Jako koczownicy, pod naciskiem plemion mongolskich przenieÂśli siĂŞ do Europy ÂŚrodkowej, do³¹czajÂąc tam do swych rodakĂłw zagarniĂŞtych si³¹ przez ÂŚwiatosÂława. Znani w Polsce i na Ukrainie jako „ÂŻydzi”, ci przesiedleĂący nie byli Âżadnymi ÂŻydami w znaczeniu etnicznym, tylko wyznawcami judaizmu2. Nie znaczy to, Âże wielu ChazarĂłw nie byÂło semitami, bo wielu z nich ÂżyÂło w Chazarii, ponadto czêœÌ ÂŻydĂłw zachodnich uchodzÂąc przed przeÂśladowaniami przeniosÂła siĂŞ do wschodniej Europy.

Praca Koestlera jest o tyle cenna, iÂż wykazuje, Âże sÂłynny Lazar Kaganowicz byÂł w istocie sternikiem Stalina! Wnika w sÂłowotwĂłr samego nazwiska Kaganowicz:
Arabscy i wspó³czeÂśni historycy sÂą zgodni, Âże chazarski system rzÂądzenia miaÂł podwĂłjny charakter: Kagan byÂł przedstawicielem wÂładzy religijnej, a Bek – paĂąstwowej.

Prawie nigdy nie identyfikowany przez ChazarĂłw Kagan, byÂł w rzeczywistoÂści peÂłnoprawnym wÂładcÂą ChazarĂłw, a Bek byÂł tylko jego pomocnikiem administracyjnym. Ten system ponownie wprowadzili ÂŻydzi chazarscy czyli aszkenazyjscy w Rosji bolszewickiej, kiedy caÂłkowicie opanowali ten nieszczĂŞsny kraj po rewolucji 1917 roku. RzÂądziÂł „z drugiego rzĂŞdu” Lazar Kaganowicz – potomek chazarskich chanĂłw, nazywany przez „biaÂłych” emigrantĂłw rosyjskich „Bladym straÂżnikiem Kremla”, a Stalin byÂł tylko jego Bekiem, co dodatkowo ÂŻydzi umocnili ÂżeniÂąc Stalina z cĂłrkÂą Kaganowicza3. W. Uszkujnik pisaÂł:

Kaganowicz byÂł jednym z nielicznych komunistĂłw ÂŻydĂłw, ktĂłry nigdy nie zmieniÂł swojego rodowego nazwiska, skÂładajÂącego siĂŞ z dwĂłch czĂŞÂści: Kagan, tj. „chazarski chan” i przyrostka – „owicz” oznaczajÂącego pochodzenie, jak na przykÂład Rurykowicz. Innymi sÂłowy – i bez Âżadnej wÂątpliwoÂści – Lazar Kaganowicz byÂł w prostej linii nastĂŞpcÂą, tj. mĂŞskim potomkiem ostatnich chanĂłw chazarskich i zgodnie z „prawem” otrzymaÂł wÂładzĂŞ pod przykrywkÂą Sekretarza Partii. W oficjalnych komunikatach WKP/b/ przed drugÂą wojnÂą pisano: „Sekretariat Komitetu Centralnego WKP/b/ J. Stalin, L. M. Kaganowicz”.

******
Chazarowie wynieÂśli zwyczaj rytualnego mordowania swych wÂładcĂłw pod koniec ich panowania. Tak wÂłaÂśnie musiaÂł zgin¹Ì ostatni car w nocy z 16 na 17 lipca 1918 roku. W pomieszczeniu, gdzie zostali wystrzelani przez siepaczy z nakazu aszkenazyjskich ÂŻydĂłw – chazarĂłw: Lenina i SwierdÂłowa, zostaÂły wypisane tajne znaki – litery mĂłwiÂące, Âże jest to skutek zÂłoÂżenia ofiary4.
******

Uszkujnik:

Na samym poczÂątku tego stulecia, przed pierwszÂą wojnÂą ÂświatowÂą, w maleĂąkich sklepikach Âżydowskich w byÂłym KrĂłlestwie Polskim sprzedawane byÂły „spod lady” doœÌ prymitywnie odbite widokĂłwki przedstawiajÂące Âżydowskiego „cadyka” z TorÂą w jednej rĂŞce i z biaÂłym ptakiem w drugiej. Ptak miaÂł gÂłowĂŞ cara MikoÂłaja II z imperatorskÂą koronÂą. W dole obrazka byÂł nastĂŞpujÂący napis w jĂŞzyku Jidisz:

Ta ofiara ze zwierzĂŞcia5 niech bĂŞdzie moim oczyszczeniem – ono bĂŞdzie moim zastĂŞpstwem i oczyszczajÂącÂą ofiarÂą.

Autor „Wody pÂłynÂą na WschĂłd” dodaje, Âże sam widziaÂł takÂą widokĂłwkĂŞ i kiedy napisaÂł o tym w jednym z austriackich dziennikĂłw, jakiÂś czytelnik potwierdziÂł, Âże i on miaÂł jÂą w rĂŞce kiedy mieszkaÂł w Polsce, a jego ojciec byÂł austriackim oficerem.

W niezliczonych ksi¹¿kach o bolszewickiej Sowiecji, Kaganowicz jest postaciÂą najrzadziej wymienianÂą, najmniej znanÂą, sprawiajÂącÂą wraÂżenie postaci niemal marginalnej. Nigdy nie spadÂły na niego represje rzekomego duetu Stalin – Beria6, metodycznie mordujÂących niemal wszystkich „starych bolszewikĂłw” „ojcĂłw zaÂłoÂżycieli” Bolszewii, a potem dziesiÂątki tysiĂŞcy oficerĂłw Armii Czerwonej w sÂłynnych czystkach lat 1936-1938.

***** Kaganowicz pozostawaÂł nietykalny. On natomiast byÂł osobiÂście organizatorem i nadzorcÂą ludobĂłjczego, sztucznie wytworzonego gÂłodu na Ukrainie, w ktĂłrym bez jednego wystrzaÂłu wymordowano okoÂło szeÂściu milionĂłw RusinĂłw – „UkraiĂącĂłw”. ByÂła to zemsta za klĂŞski zadane Chazarom przez ksiĂŞcia ÂŚwiatosÂława i za pogromy Chmielnickiego, potem pogromy kozackie w Kiszyniowie i innych miastach poÂłudniowo- wschodniej Rosji.****

Stalin – Bek, juÂż niepotrzebny, takÂże zostaÂł /rzekomo/ zamordowany z rozkazu Berii i Kaganowicza.
ZemstĂŞ ChazarĂłw na sÂłowiaĂąskich Rosjanach i „UkraiĂącach” /Rusinach/ nadzorowaÂł w niezliczonych Âłagrach ÂŻyd chazarski Frenkiel. Wszystkie kluczowe stanowiska w partii, administracji, a zwÂłaszcza w aparacie terroru sprawowali chazarscy czyli aszkenazyjscy ÂŻydzi. Zaiste, ich zemsta na rosyjskich gojach byÂła straszliwa, choĂŚ dokonywano jej pod pÂłaszczykiem komunizmu i walki klasowej.

Powracamy do RothschildĂłw, ktĂłrzy wraz z innymi aszke-chazarami i ÂŻydami sefardyjskimi opanowali Âświat mackami lichwy i wÂładzy politycznej. Wielu znawcĂłw problemu twierdzi, Âże paĂąstwo Izrael skÂłada siĂŞ w 80 procentach z nie-ÂŻydĂłw, czyli ÂŻydĂłw chazarskich, podobnie jak trzy miliony ÂżydĂłw nowojorskich.

Rothschildowie jako ÂŻydzi aszkenazyjscy nie uÂżywali nazwisk w obiegowym znaczeniu tego sÂłowa. PosÂługiwali siĂŞ symbolami jako znakami rozpoznawczymi rodziny. Symbole te czĂŞsto umieszczali na frontonach domĂłw. NiektĂłrzy ÂŻydzi z czasem przyjmowali nazwiska pochodzÂące od takich „herbowych” symboli. WczeÂśni Rothschildowie przyjĂŞli nazwisko Bauer, po niemiecku „chÂłop”, rolnik, sÂłowo wtedy pospolite, synonim zawodu rolnika i klasy spoÂłecznej. Dlaczego wiĂŞc Âżydowska rodzina miejskich handlarzy przybraÂła nazwisko Bauer – rolnik, chÂłop, farmer, „wieÂśniak”? Najpewniej po to, aby rozpÂłyn¹Ì siĂŞ w pospolitoÂści tego nazwiska, co czĂŞsto robili takÂże aszkenazyjscy ÂŻydzi w ich krajach osiedlenia Wschodniej Europy. W Polsce np. upodobali sobie nazwiska na ,,-ski” ,,-cki”, sugerujÂące ziemiaĂąskie, w kaÂżdym razie czysto polskie pochodzenie ich nosicieli.

Linia Âżydowskich RothschildĂłw – BauerĂłw istnieje do dziÂś, ale w drugiej poÂłowie XVIII wieku jeden z BauerĂłw nazwaÂł swojÂą liniĂŞ od jej plastycznego herbu: „Red Shield”7 – „Czerwony szyld”, Czerwona Tarcza.


..........


Przestroga papieÂża Piusa XI okazaÂła siĂŞ i za wczesna, i za póŸna. Za póŸna, bo wygÂłoszona do Ăłwczesnych PolakĂłw o 150 lat za póŸno. Za wczesna, bo wygÂłoszona ponad osiemdziesiÂąt lat za wczeÂśnie, aby mogÂła dotrzeĂŚ do g³ów i sumieĂą obecnego pokolenia PolakĂłw nieczytajÂących niczego, oprĂłcz programĂłw „telawizyjnych” i „Gazety Wyborczej”…

1I. Szahak, s. 55.

2 O Chazarach, ktĂłrych najwybitnieszym przedstawicielem w ÂŻydobolszewii byÂł Lazar Kaganowicz – „szara eminencja” Stalina, pisze W. Uszkujnik w pracy „Paradoksy historii” 1982.

3 W. Uszkujnik podaje w swojej ksi¹¿ce, ¿e £awrientij Beria, herszt NKWD, by³ bratem stryjecznym Kaganowicza, zarazem pó³-¯ydem gruziùskim.

4 KsiÂądz Denis Fahey /Irlandczyk/ w ksi¹¿ce „Waters Flowing Eastword” /„Wody pÂłynÂą na WschĂłd”/ piszÂąc o rytualnym Âżydowskim morderstwie na rodzinie carskiej, zamieszcza fotografiĂŞ i dokÂładnÂą interpretacjĂŞ rytualnego napisu i znaku wyrytego przez Âżydowskich mordercĂłw na Âścianie piwnicy, gdzie dokonali kaÂźni rodziny carskiej.

5 Dla talmudycznych ortodoksĂłw, kaÂżdy nie-ÂŻyd jest zwierzĂŞciem, nie czÂłowiekiem.

6 Beria staÂł na czele aparatu terroru przez 16 lat!

7Korzystamy w tym spacerze po „dynastii RothschildĂłw” z pracy ich apologetyczne- go, pÂłatnego biografa A. Muhlsteina: „Baron James The Rise of the French Rothschilds”, a zwÂłaszcza z ksi¹¿ki Fritza Springmeiera: „Bloondines of the Illuminati” /„Rodowody IluminatĂłw’7, wyd. 1999 – ktĂłry opieraÂł siĂŞ g³ównie na ksi¹¿ce Muhlsteina.

8Cytat pochodzi z ksi¹¿ki Jima Marrsa „Oni…”, s. 257.

9ImiĂŞ to pojawia siĂŞ przemiennie jako Mayer i Meyer.

10„W biurku” autora, gotowej do konfrontacji wraz z relantem!

11Springmeier, passim.

12Potomek MerowingĂłw, ktĂłrzy – wedÂług legend degradujÂących Jezusa Chrystusa, rochodzili od Chrystusa, rzekomego mĂŞÂża Magdaleny, ktĂłra po Âśmierci Chrystusa rzekomo uciekÂła do WÂłoch i Francji.

13 Zob.: Jan MarszaÂłek: „Germanizacja…”. Polska Oficyna Wydawnicza, bez daty wydania.

14 J. MarszaÂłek, „Germanizacja powiatu bartoszyckiego na przeÂłomie XXI XXI wieku”. Op. cit., s. 10-20.

15F. Springmeier, „Rodowody IluminatĂłw”, op. cit. passim.

16Zob. Kazimierz Marian Morawski: „ÂŹrĂłdÂło rozbioru Polski”. Wyd. KsiĂŞgarnia ÂŚw. „•’.ojciecha, PoznaĂą 1935.

17O „Skuli and Bones” – zob. odrĂŞbny rozdziaÂł.

18K. M. Morawski, tamÂże s. 239.

19K. Morawski: „ÂŹrĂłdÂło rozbiorĂłw Polski”, op. cit. s.234.

20Dr MieczysÂław Skrudlik: „Masoneria w Polsce”, Katowice 1935, s. 5.


https://publicdisorder.wordpress.com/2011/06/19/rotszyldowie-wkraczaja-do-gry-o-glob-henryk-pajak/


Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

sith pomorska skyworldsv darzlubie wrzeciono